Hoi,
Het enige wat ik kan zeggen is: zoek hulp. Echt. En wel meteen ook, voordat het te laat is.
Als je eenmaal in zo’n eetgestoord ritme vast komt te zitten, is het een hel, en heel moeilijk om eruit te komen.
Bovendien over dat streefgewicht: het zal nooit genoeg zijn. Afvallen lijkt misschien een oplossing voor een negatief zelfbeeld, maar het is het in zo’n geval vaak niet. Bij mij was het zo dat hoe meer ik afviel, hoe slechter ik naar mezelf ging kijken. Het kon altijd beter. Bij elk streefgewicht dat ik bereikte, kon er nog meer af, je hele perceptie verandert. Je beeld wordt compleet vervormd, althans, dat was mijn ervaring.
Verder: kan je weheartit/Tumblr blokkeren? Het is echt heel erg slecht voor je. Verder weet ik niet of je hier ook op Girlscene in afval/sport-topics zit, maar ik zou die ook maar vermijden (niet dat die zoiets aansporen, maar ik denk dat je zo wel in de mindset van afvallen/sporten blijft hangen).
En dan nog over het hulp zoeken: hulp zoeken is heel moeilijk, dat weet ik, maar ik hoop dat je de moed kan vinden het toch te doen. Achteraf zal het alleen maar goed zijn geweest. Over dat gewicht: meer dan de helft van de mensen met een eetstoornis heeft een gezond gewicht, of overgewicht. Een eetstoornis zit in je hoofd, ongeacht je gewicht. Echt.
Heel veel sterkte, en je mag me altijd noten!