Hee, ik heb een vraagje
Ik weet van mezelf dat ik heel graag/makkelijk grijp naar koekjes, chips, tosti’s met veel saus, patat, mac donalds en noem maar op. Maar ik wil dat graag veranderen. Ik wil een beetje afvallen, en dat door dus minder te eten. Ik kan nu zo 2 zakken chips achter elkaar eten, en dan nog een bord patat. (ben verder niet echt dik ofzo)
Maar als ik dus die dingen vervang door brood of fruit enzo, dan zit ik echt niet vol. (ik heb het 3 dagen geprobeerd, maar werd echt gek van dat honger gevoel) Nu zoek ik dus een oplossing, en ik dacht aan eetlust remmers.
Heeft iemand verstand daar van? Is dat slecht, of helpt het echt niet? Of weten jullie iets anders?
Ik sport ook al, maar na het sporten heb ik juist honger. Dan eet ik juist meer dan ik wil. Het ligt er echt aan dat ik echt neig naar vet eten, wat me maag vult naar mijn idee. Zit ik hier fout mee, of is dat echt iets in me hoofd?
Nogmaals: Heeft iemand hier verstand van? Zijn eetlust remmers slecht/helpt het niets, of is dat niet mijn oplossing?