Hee meiden, ik zeg alvast sorry voor als er zo’n topic is maar ik wist niet goed waar ik precies op moest zoeken bij de zoekfunctie. Heb het wel geprobeerd, maar goed haha.
En ook, ik zeg alvast, ik ben niet dik. Ik ben zelfs slank, weeg 60 kilo en ben 1.75.
Ik ben zelf ook totaal nooit bezig geweest met dieëten etc, of uberhaupt letten op wat ik eet.
Maar ik vraag me nu wel af, of ik erg ongezond eet. En niet omdat ik wil afvallen, nogmaals. Ik ben er gewoon benieuwd naar, en zal het waarschijnlijk niet veranderen als het zo is.
Maar goed, wat ik dus eet in een dag is altijd heel verschillend. In de zomervakantie bijv at ik wel bijna iedere dag chips, maar ook vreselijk veel fruit. Mandarijntjes, aarbei, appel, druiven en noem maar op. Maar wat ik ook vaak deed is een plakje wit brood, kaas er op en 1 ei met zout en peper. Een uitsmeiter dus.
Als ik naar school ga, neem ik vaak 2 bolletjes mee met chocopasta/kip kerrie of iets. Ik weet dat ik natuurlijk niet precies kan vertellen wat ik allemaal eet, maar in mijn kijk erop eet ik gezond en ongezond. Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik vroeg me af of jullie mij de ‘doorslag’ op de 1 of andere manier kunnen geven, door bijvoorbeeld dingen aan mij te vragen.
Ik hoop dat jullie het snappen, en bedankt voor het lezen.