Eerste zoen....

hoihoi.!

vertel of jouw eerste zoen,
waar , wanneer, en vond je m ook echt leuk??
of heb je nog nooit gezoend?
xxx! :wave:

ik was 11 volgens mij, op een feestje en vond m niet eens leuk.

t was in groep 6…
ik was met 2 jongens en nog 1 meisje een toneelstukje voor de maandafsluiting ana het bedenken…
we zaten op mijn kamer en we gingen rock paper siccors doend at spelletje
met opdrachten en mijn vriendin verzon dus voor mij dat ik hem 1 van die jongens moest zoenen met tong zoals zze dat zo mooi zei :stuck_out_tongue:
ik vond het geweldig ik was altijd verliefd op hem enzo…
k heb ook 3 jaar met hem gehad vanaf dat moment dus :wink:
ik vond hem lief :slightly_smiling_face:
en in de 1ste hebben we ook nog een tijdje gehad…
GEEN SPIJT!!

Ik was 13, het was met een jongen die ik eerst wel leuk vond, maar later bleek het een beetje een rare gast te zijn.
Maar hij zoende me, en ik vond het zo lullig om m weg te duwen ofzo, dus zoende ik maar terug.
En ik vond het goor.
En toen zei die ‘Ik hou van jou’ en toen was ik zo geshockeerd dat ik niks wist te zeggen en toen zoende ik m maar.

Ik was 13…

Ik was 14 en ja, ik was echt verliefd… was namelijk m’n eerste échte vriendje! Maar nu is het al een hele poos uit :wink:

Ik was toen bijna 13; het was met mijn toenmalige vriendje. We hadden net een film (die ik per ongeluk in het Chinees had ingesteld, dus we snapten er niet veel van) bekeken op mijn kamer, en toen gaf ik hem ‘hints’ door de hele tijd kusjes in zijn nek te geven, en toen kuste ie me. (Ik durfde namelijk niet zelf te beginnen. ;$)

Ik was 15, in een discotheek en ik vond hem niet leuk. Hij stond achter me en ineens draaide hij m’n gezicht om en zoende me. Ik vond het zeer vies :stuck_out_tongue:

K ben 15 en heb nog nooit gezoend :blush: … ik wacht totdat degene waar ik op ben wat met me wil enz… :wink:

oelala! mn eerst ECHTE ZOEN! was te romantisch,
we waren op de hei het ging regen ik had geen jas we gingen onder een hele groten boom zitten hij hielt me goed vast omdat ik t zo koud had en toen opeens gebeurden t ik had t niet echt door!
maar toen opeens dacht ik
OMG IK BEN AAN T ZOENEN
WHAHAHAHA!

Ik stond met em onder een brug.
En we waren zo aan et praten en op een geven moment kwam hij echt dichterbij. Ik vond hem leeuk dus … gebeurde het gewoon.

Ik ben 14 en nog nooit gezoend:D

Ik ben 13 en heb ook nog nooit gezoend.:stuck_out_tongue: dus ik wacht nog wel hoor. no problemo

Uhm… Bij mij is het nog niet eens zo heel lang geleden. Een paar maanden ofzo. Maar goed, het kwam er dus op neer dat het totaal mislukt was. Ik zal de details besparen:P Het was ook met de verkeerde jongen, haha.

kWas 12… Off 11 :S, (A)

10 jaar was cker leuk en was egt verliefd toen 3 maanden gehad toen we samen terug fietste van het zwembad was wel leuk

kben 13 … bijna 14 (over 30 dagen :wink:) en kheb nog niet gezoend (A) kvind wel iemand leuk!

kben 15 heb nog niet gezoend en kijkt er wel naar uit

haha ik was laatst uit en een beetje aangeschoten en volgens mn vriendinnen moest ik ontgroend worden… ik zei eerst nee tegen die jongen maar toen dacht ik: wat boeit t ook en toen heb ik m maar gezoend…
ik vond het trouwens onzettend smerig & ik ben 15:P

Ik ben 15 en ik heb ong. 2 weken geleden voor t eerst gezoend met het uitgaan. Ik kende de jongen al, maar eigenlijk van gezicht. Ik kende hem niet persoonlijk. Ik wist wel hoe hij heette:P
Maar hij pakte mijn hand… beetje slijmen trok me mee en toen gebeurde het!:stuck_out_tongue: en ik dacht ook: oH MY GOHHHDD! IK BEN AANT ZOENEN!:open_mouth:
maar ik dacht dat ik laat was met zoenen. Maar ik vond het helemaal niet erg eigenlijk. Ik had niet het gevoel dat het perse moest:P
Hierna verder niets meer gebeurt… gewoon zoenen… klaar:!P