Eerste zoen? :|

Heeey!
Ik denk dat mijn eerste zoen er wel binnenkort aankomt xD (ben 14) Ik heb al 1 keer afgesproken met zo’n jongen, we kenden elkaar via internet. Het was niet gevaarlijk ofzo hoor! En toen was het gewoon zo’n date om elkaar te leren kennen. Ik wist na die date nog niet zeker wat ik van hem vond. Hij is trouwens 18. Op het einde gaven we elkaar gewoon een knuffel zegmaar. En ik ga volgende week weer met hem afspreken :wink: Hebben jullie misschien nog tips voor je eerste zoen zegmaar? En hoe weet je of je echt verliefd bent? Hij woont trouwens een uur van mij vandaan, dus hij komt met de trein naar mij toe xD
xxx

Woow een jongen van internet
is die wel te vertrouwen
en 18 is wel al oud he vind je niet?
Maarja ik ben ook 14 en heb pas eerste zoen gehad
met een jongen van mij op school
we hadden al een paar keer afgesproken en het was super gezellig
toen we een keer savonds afsproken toen waren we eerst gewoon aan het kletsen toen pakte die mijn hand en gingen we zo even zitten toen pakte die ineens zijn telefoon ik denk wat doet die nou lekker gezellig weetjewel… zeg ik zo wat doe je? zegt die; zie je zo wel met een bick smile xD voel ik ineens getril in mijn zak, nou hij smsde dus kusje?
en toen kwam mijn eerste zoen:P het ging goed en was helemaal niet eng. nou ik heb dus als ik op een jongen ben krijg ik kriebels in mijn buik als ik hem zien, zo herken ik het. Maar succes als het echt binnekort gaat gebeuren!

xx(L)

Dankje! Ik ken hem al 2 maanden ofzo. En ik weet 100% zeker dat ie te vertrouwen is :wink: Kan het niet goed uitleggen, maarja. xxx hoop dat het bij mij ook goed gaat! Maar wel leuk hoe hij dat dan deed!

Je moet er niet zoveel over nadenken! ;>
Het komt vast wel goed!

Oh en met die jongen van internet… ook al lijkt ie te vertrouwen, blijf toch uitkijken! Mensen kunnen zichzelf heel anders voordoen op het internet. Zorg gewoon dat altijd iemand weet waar je bent, als je met hem mee bent, wel zo veilig toch?!
Dat bedoel ik niet verkeerd ofzo. Een vriendin van me heeft ook een vriendje via internet en dat gaat ook al een jaar goed!
Maar ja, je weet maar nooit.

ik zou er niet teveel van verwachten .
mijn eerste zoen was na uitgaan in een boerendisco met allemaal friezen .
ik was ook lichtelijk aangeschoten dus ik dacht; fok maar .
en draaide ik een paar keer mn tong heen en weer in zijn mond .
en tja, dat was het wel .
daarna heb ik em trouwens nooit meer gesproken, niet eens op msn ofzo :stuck_out_tongue: .

dankje voor jullie reacties. wel kut dat hennnn! xx

Hmm, het gaat gewoon vanzelf. Ik volgde de jongen gewoon zeg maar. Je moet niet zo veel nadenken, gewoon doen.
Wees btw wel voorzichtig met die jongen van internet he… je weet het niet.

jaa :wink:

ni te veel nadenke gwn!
en uhm…
oefenng baart kunst he :wink:

jaa, ;p dankje!

laat et gwn natuurlyk gebeure,
ni te veel forcere,
mr,
zorg da je een beetj gemakkelyk staat of zit =P
das ni zo gezellig kusse als ge totaal ongemakkelyk zit x)

jaa, dankje!

Volgens mij denk je nu van: Mensen zeur niet, ik vertrouw die jongen helemaal, er gebeuren geen verkeerde dingen xD.
Weet die jongen dat jij nog niet gezoend hebt? Dan zal hij het wel snappen als het de eerste keren niet perfect gaat, maar het gaat na een paar keren steeds beter.
( ik was net 14)
xx

Opzich vind ik 2 maanden niet zo lang zeg maar ik heb mensen op internet die ik nu ondertussen al 3 jaar ken maar daar gaat het niet zo om maar pas alsjeblieft op >_>

Niet bij nadenken, gewoon doen :stuck_out_tongue: En als je verliefd bent voel je dat wel. Dan weet je het ook meteen

[b]gewoon de jongen volgen idd,
ik was net 14, het was echt walgelijk.
hij kon echt niet zoenen, haha,
ik hoop dat jou eerste zoen beter wordt
en, is inderdaad handig om iemand te laten weten waar je bent enzo, ookal is hij te vertrouwen.

Niet te veel gaan stressen, gewoon op je af laten komen en hem nadoen :slightly_smiling_face: Na een tijdje weet je wel wat fijn is en wat niet :slightly_smiling_face:

enne… Geniet! :laughing:

dankuu :grinning: en ik laat altijd mijn vriendinnen wel weten waar ik ben! xx

Oehh spannend :grinning:
Je zal idd nu wel denken mensen! ik ken hem en ik vind hem geweldig dus zeur niet xD haha begrijpbaar :stuck_out_tongue:
Ik denk dat ik ook binnekort me eerste zoen krijg xD maar zover is het nog niet zegmaar x] en moet je het laten weten dat het je eerste zoen is ofniet? want alstie dan achteraf zegt van was het je eerste zoen is ook zo lullig xD
Have fun meid! ^^