Eerste zoen!

Hee iedereen!
Ik ben even gaan rondneuzen op het forum maar vond nergens een topic over je eerste zoen! Sorry als dit in de verkeerde categorie staat, let me know als het niet goed is!

Maar anyway, iedereen moet er een keer aan geloven… Je eerste zoen :flushed:
Vertel hoe oud je was, met wie het was, waar het was en natuurlijk hoe het was :dancing_women:

Om zelf maar even te beginnen:
Op koninginnedag, op mn 16e met een volslagen vreemde haha. 's Avonds ging ik uit, naar stadhuisplein in Rotterdam. Ik had oogcontact met een jongen, en een tijdje later stonden we te dansen! (hij achter mij, maar niet heel ranzig ofzo hoor daar moet een jongen ook niet mee aankomen bij mij)
Voelde opeens heel voorzichtig een kus in mn nek, nog een, en steeds meer naar mn wang toe :flushed: Tja toen draaide ik me maar om en daar ging ik! Kreeg alleen wel eerder het idee dat ie me probeerde op te eten dan dat ie me wilde zoenen maarja, daar denk je bij je eerste zoen niet aan!

Van mijn echte eerste zoen heb ik echt veel spijt. Ik ging samen met een vriendin bij twee vrienden an ons slapen. Hun wilde flesje draaien, dus ik meedoen omdat ik me anders zo dom voeldr. Dus ik zoenen met een vriend van mij. Nu denk ik dan; had ik maar nee gezegd haha. Ik had veel liever mijn eerste kus gehad met iemand die ik echt leuk vond. xx

Hier zijn al topics over, dus je hebt niet goed gezocht.