Eerste zangeres met hoofddoek

Özlem Ay is de eerste Turkse artiest met hoofddoek die een album heeft uitgebracht.
Hiermee wil Özlem Ay een nieuwe trend brengen en wil zij met haar album ‘Itibar’ aantonen dat ook een gehoofddoekte zangeres dezelfde mogelijkheden heeft als een geen gehoofddoekte zangeres.

Alle 12 liedjes die op haar album staan zijn door haar zelf geschreven en haar eerste videoclip ‘Selam Ver’ is uitgebracht.

bron

http://www.youtube.com/watch?v=SlVuKodTeS0

filmpje van haar

ik snap niet waarom ze dan nog een hoofddoek draagt?
met een album uitbrengen gaat ze tegen de regels van de islam in, en als je dan een hoofddoek draagt dan vind ik dat echt respectloos
zwaar zielig
draag dan gewoon geen hoofddoek? ze draagt het nu puur als accessoire, de gedachte erachter klopt niet

even offtopic
maak je nou serieus een account aan op girlscene om dit te zeggen? of te promoten?
geloof me, hier ben je niet op het goede adres
serdar

Serdar :’)

het idee van de hoofddoek gaat bij haar nogal verloren
ze draagt superveel make up en oorbellen enzo, dan lijkt het gewoon alsof die hoofddoek voor de sier is, dat is jammer.

Waarom draagt ze die hoofddoek als ze toch zo’n broek en hoofddoek van achteren draagt? En alsof ze ineens specialer is dankzij haar hoofddoek. Ik vind het juist triest… als je een zangeres wilt worden moet je dat doen zonder het geloof schande te maken.

Oh, en haar bone staat scheef xD

http://www.habererk.com/files/news/thumb/cddd932995.jpg

dubbelpost-

Hint heeft toch ook in één klip met een hoofddoek gezongen ??

/

Hint? Klip?

Ik vind dit niet echt uit respect.

Ik denk dat ze die zangeres Hind bedoeld, die blijkbaar een clip had gemaakt. :’)

Wut?Geen muziek maken? Waarom mag dat niet?

Nou ben ik benieuwd wat daar staat :’)

En OT: ik vind het altijd zo raar als mensen én een hoofddoekje én een kilo make-up dragen. Beetje tegenstrijdig toch?

Muziek is verboden in de Islam. Mannen mogen ook geen muziek maken, dus niet alleen vrouwen.

Kan ik hier uit concluderen dat de islam zelf-expressie verbied?

Nee, want we hebben onze eigen muziek wat wel mag :stuck_out_tongue: typ bv “Yusuf islam- A is for Allah” in youtube. Dit mag weer wel.

Sorry, maar is dat dan niet weer…hypocriet?