Eerste werkdag AH

Ik begin zo (om 12 uur) mijn eerste werkdag bij de Albert Heijn. Iemand nog tips? (:

Blijf jezelf! Kom lekker spontaan over.
Laat zien dat je er zin in heb, goede eerste indruk!

Heel veel succes! (:

^ Dankje!

Probeer niet al te stil te zijn en probeer wat te kletsen. Ik werk ook bij de Appie en als er nieuwe komen die alleen maar met ‘ja’ en ‘nee’ antwoorden als ik iets vraag, dan kan ik daar echt niet tegen.

Succes;)!

Dan moet je ook de goede vragen stellen! Bijvoorbeeld ipv; alles goed? ; hoe gaat het met je?
Niet dat de TS hier wat aan heeft maar toch, als je geen toegankelijke vragen stelt aan een nieuwe collega is het wel lastiger voor hem/haar

Maar eh, wees jezelf en kijk of je in het team past! Het is namelijk leuker als je het kan vinden met je collega’s!

en niet bang zijn dingen te vragen!

Ik heb vrijdag m’n eerste werkdag! Zou je zelf dus geen tips kunnen geven, maar wel veel succes he! Ben ook best een beetje zenuwachtig haha. ;p

Dan moet je ook de goede vragen stellen! Bijvoorbeeld ipv; alles goed? ; hoe gaat het met je? Niet dat de TS hier wat aan heeft maar toch, als je geen toegankelijke vragen stelt aan een nieuwe collega is het wel lastiger voor hem/haar

Jaa hehe, dat snap ik ook wel:P Maar soms heb je van die mensen die gewoon echt niks zeggen, als stel je 10 vragen. En dan vraag ik door en krijg ik nog niks.

OT: maar meid, gewoon jezelf zijn en dan komt alles goed.

Als het goed is krijg je eerst een ‘test’ die geen fuck voorstelt.

Maar gewoon spontaan overkomen en dingen vragen!

Als het goed is hoe je vandaag maar 1 of 2 uurtjes.
Ik weet niet hoe het in die AH gaat, maar op mijn eerste dag werkte iemand mij gewoon in.
Een collega legt je dan alle regels etc uit.
Het is allemaal heel veel in één keer, maar je leert het vanzelf.
Al die meisjes die daar zitten hebben ook een eerste dag gehad.

Let gewoon goed op en stel vragen als je iets niet snapt, dan komt alles goed.
Oh en stel jezelf aan alle collega’s voor, dat maakt altijd een goede indruk.
Succes!

Spontaan zijn, niet te stil zijn en vooral niet bang zijn dingen te vragen!
Je wordt de eerste paar keer ingewerkt door iemand, dus daar kun je alles aan vragen e.d. :slightly_smiling_face:
Succes!

veel succes;)

Succes!