Eerste website voor klant

http://lookforgirl.web-log.nl/

Pas bezig met een site door cyntia, marscha en monique aangestoken geworden met het virus van site’s maken haha

Leuk, ik heb over een half jaar een echte site nodig omdat ik dan een eigen teckelkennel begin.

De kleuren vind ik niet mooi en de header ook niet.
De info is wel leuk en aangezien het over meidendingen gaat zou ik eerder kleuren als roze, lichtblauw, oranje of gifgroen gebruiken.

En de site van de ts; Die vind ik heel erg mooi.
Alleen bij de links krijgt mijn computer het niet open, maar ik kan daar verder niets over zeggen :]

Leuke kleuren en simpel =]
Heb je de grafische tekeningen met photoshop gedaan? Vind het mooi gelukt ^^

Ik vroeg mij dat ook af of ze op een grafisch opleiding zit.
Ik zit ook op het Mediacollege in Amsterdam, volgend jaar stage. Is dat echt zo leuk? o_O

ik kan de website niet openen… ^.^’

Ik ook niet.

ikke ook niet waarom is er geen huilende emo?

Sorry voor mijn late reactie, maar ik zit nu in het tweede jaar van communicatie & multimedia design in breda. Dat is de kunstacademie en academie voor ict&media gecombineerd zeg maar.
xJUNKYY, als je hulp nodig hebt? :wink:
Ennu de site is nu verplaatst naar www.schminkstarsabine.com
Dit was de testversie.

Oh en de afbeeldingen, dus die krullendingen, zijn met illustrator gemaakt.

Hoe kom je aan een klant? :stuck_out_tongue: ik wil dat ook wel… hihi doe ook aan webdesign! :grinning: check mijn site: www.sugar-alley.com hij is momenteel buiten gebruik, maar je kunt de lay wel checken.

mooi!

wauw, hoe doe je dat?

Haha. ik zit ook op het mediacollage in amsterdam sloterdijk. Alleen wel in het laatste jaar. Maandag beginnen mijn examens…