Wanneer kreeg jij je eerste vriendje en hoe ?
Lang geleden.
Op mijn 16de, op Valentijnsdag. We kenden elkaar van internet en hadden afgesproken, en toen waren we een stelletje… Maar niet voor heel lang xD
Was ook mijn allereerste kus, op Valentijnsdag! niet gaan zeuren over commerciële shit nu he, het is gewoon leuk xD
Vlientje, wat een commerciële zoen moet dat geweest zijn! =p
neenee, grapje he!
OT: ik had mijn eerste vriend(je) in de kleuterklas, maar reken je dat eigenlijk mee? Daarna had ik een vriendje in het eerste middelbaar, maar daar heb ik niet mee gekust ofzo.
De eerste kus kreeg ik pas 3 vriendjes later, mijn eerste kus op de mond en ook meteen daarna een échte kus (u know, met tong…)
dat was op 21 juni 2006 ! Het begin van de zomer en net voor mijn examen frans, haha.
eh 23 mei, nog steeds mijn vriendje
4 jaar geleden. Eindigde eerst in februari dit jaar. Toen 3 maand geleden smeekte hij mij of ik bij hem terug wilde komen. En gister had ie zich ineens uit het niets, naar aanleiding van NIETS bedacht. Geen ruzie, er was niks gebeurt… gewoon. bam. via sms. Alweer.
Dat was zo’n 2 jaar terug. Hij was al 5 jaar m’n beste vriend, het liep allemaal een beetje vanzelf.
ooh en hoe, hij zat bij mij in de klas. Schooljaar was net begonnen, hij was nieuw op school. We gingen ergens heen met de bus en hij zat voor me en begon een gesprek, daarna telefoonnummer, gingen we een keer uit, en nog een paar keer, en van het 1 kwam het ander.
bijna een jaar geleden.
9 april 2009 was mijn eerst serieuze vriendje
euhm, we probeerden een vriend en vriendin van ons te koppelen. het is afgelopen november uit gegaan
Ik was 16 (’: haha
Hij werkte bij de c1000 en mijn moeder kende hem heel erg goed. Nou ze had een jongen voor mij op het oog, alleen dat was een vriend van hem. Dus ze vroeg informatie aan hem enzo. Gaf hij zijn eigen nummer (’: haha. Over en weer gesmst toen ik thuis was, en toen spraken we s’avonds af. Van het 1 kwam het ander. Maar dat is bijna 5 jaar geleden.
Ik was 16. naja, het duurde ook maar een anderhalve maand. :’)
en ik heb nu met mijn vriend sinds januari dus dit is al heeeeeel wat serieuzer we hebben nu meer dan 7 maanden (:
ohja en ik ken hem van het werk haha ;$ en die eerste ken ik van een verjaardag van een vriendin =p
14 jaar, relatie van ee njaar gehad, nog steeds spijt dat het uit is :’(
16 kende hem via school en hij was verliefd op een ander meisje en zij niet op hem. ik had het al vanaf het begin door en maar volhouden dat hij niet verliefd was maar uiteindelijk werder wij steeds closer en uiteindelijk op 21-12-2010 vroeg hij mij verkering totaal onverwacht en dat is nu nog steeds aan en we zijn heel gelukkig XD ^^
en ja in groep 6 7 en 8 maar dat was aldoor met dezelfde jongen en dat ging ongeveer 20 keer uit na 3 dagen XD was niet eens echt verliefd denk ik
14, kende hem via mijn vrienden
15 en 2 weken later 16. We zijn nog steeds samen na nu iets meer dan 15 maanden. Het is wel een paar keer uit geweest maar we komen steeds terug bij elkaar.
Ohja ken hem van een verjaardag van een vriendin, ja het is een beetje vies gelopen.
13, kende 'm via een vriendin van mij.
Ik was net 15, we waren al een tijdje heel goede vrienden, maar de relatie duurde maar drie maanden. Wel zonde, ik spreek hem nu niet meer en die vriendschap is er helemaal door verpest.
13, op school. 3 jaar lang kinpperlicht relatie tot ik hem sloeg :'D omdat hij vreemd gegaan was
Toen ik 13 was, brugklas volgensmij. Was geen serieuze relatie maar hij was wel mijn vriendje haha. :’) Goeie oude tijden