eerste vriendje

nog nooit een vriendje gehad op je 13e (bijna 14) is normaal
  • ja dat is gewoon normaal
  • wow dat kan echt niet hoor!
  • bij de een is het ander dan bij de ander…
  • hmm misschien meer flirten met jongens?
  • het komt nog wel…

0 stemmers

wat vind jij?

Ik had mijn eerste vriend toen ik 20 was, ik vind 13/14 nog erg jong daarvoor.

Nog nooit een vriendje hebben gehad op je 13e/14e vind ik hartstikke normaal, zelf ben ik 19 en kreeg ik mijn eerste ‘vriendje’ toen ik 15 was, maar dat stelde niet heel veel voor.

Het wordt ook wel steeds jonger met die vraag.

Voor een serieuze relatie is 13/14 erg jong… Daar hoef je je echt nog niet mee bezig te houden

mijn eerste relatie was toen ik net 15 was. ik vind dit persoonlijk nog te jong.

Op die leeftijd had ik een vriendje maar dat stelde niks voor, dat telt niet. Nu 17 en 1.5 jaar een vriend.

Heel normaal dat je geen vriendje hebt (gehad) hoor. Als ik nog 3 jaar had “moeten” wachten, had ik het ook prima gevonden. Daarnaast denk ik dat de relaties die rond die leeftijd komen, niet lang stand zullen houden, dus ik zou je niet druk maken.

Dit.
Mijn relatie begon toen ik 16 was, ben nu 17 (bijna 18), en zelfs dit vind ik best wel jong. Dus 13/14 vind ik zelf echt nog (te) jong.

veeel te jong.

op zo’n leeftijd (en ookal is de jongen misschien 2 jaartjes ouder ofz)
is het nooit echt serieus.

Op die leeftijd was ik helemaal nog niet bezig met jongens… M’n eerste relatie was toen ik 15 was.

Op die leeftijd was ik net gestopt met barbies spelen, ik vind het niet raar als je dan geen vriendje hebt :slightly_smiling_face:
Mijn eerste vriendje was/is toen ik 16 was en ik ken zat mensen van mijn leeftijd (22) die nog nooit een vriend hebben gehad. Is helemaal niet erg! Komt van zelf :slightly_smiling_face:

mijn eerste ‘vriendje’ had ik op mijn 20ste, voor maar 2 weekjes, nu denk ik waren we maar gewoon vrienden gebleven en had ik maar niks met hem genomen.
Het is soms beter om te wachten.

Dat is doodnormaal. Als je op zo’n leeftijd een relatie hebt kan ik dat niet eens echt als een serieuze relatie beschouwen.

Ik had mijn 1e vriendje pas op mijn 18de. Je komt vanzelf iemand tegen met wie het klikt! Neem zeker geen relatie “om een relatie te hebben” want daar kwets je alleen de anderen en ook jezelf mee.

Er komt vast wel iemand ineens op je pad waar je een klik mee zult hebben en wat uit eindelijk een relatie zal worden :slightly_smiling_face:

meid, maak je geen zorgen over het feit dat je 13/14 bent en nog nooit een vriendje hebt gehad. als klasgenootjes wel een vriendje hebben is het vaak een stuk minder leuk en romantisch dan je zou denken, zeker op die leeftijd. het komt echt nog wel en maak je geen zorgen over deze dingen. als het komt, komt het en als dat niet zo is dan komt het niet

Ik ben nu zelf ook 15 en heb al n tijdje contact met een leuke jongen en alles gebeurde gewoon vanzelf, jou tijd komt vast nog wel :upside_down_face:

Ik ben 14 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. En dat is zeker niet erg! Zoals iedereen al zegt is het op die leeftijd nooit serieus

Ik vind het eerder niet normaal als een meisje van 13 een vriendje heeft :’)