Eerste vriendje

Hee!
Ik ben 15 jaar en heb bijna officieel een relatie met een hele leuke jongen. Voor het eerst, mijn allereerste vriendje. Ik ben vorig jaar al ontgroend, dus dat is niks nieuws. Maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet, omdat het natuurlijk allemaal nieuw is voor me. We willen natuurlijk veel leuke dingen doen, maar ik weet niet zo goed hoe of wat.
Heeft iemand tips voor m’n allereerste relatie?

Alleen al omdat je deze vraag stelt, lijkt het mij niet een heel leuke relatie. Ik snap dat het nieuw voor je is en ik heb zelf ook bijna geen ervaring met vriendjes, maar een relatie en liefde zou uit zich zelf moeten komen. Dan wil je graag bij elkaar zijn, dingen samen doen, afspreken, praten etc. etc.

Tuurlijk moet je op een gegeven moment wel laten werken door moeite te doen voor een ander. Maar als ik je een tip zou geven dan is het om gewoon leuke dingen met elkaar te doen. Afspraakjes maken, genieten van elkaar en als je denkt dat het tijd is, hem aan je ouders voorstellen!

Yours Truly.

Laat het gewoon op je af komen. Als het goed is gaat het allemaal vanzelf en willen jullie allebei graag met elkaar afspreken en leuke dingen doen :slightly_smiling_face: .