Eerste Vriendje

Op welke leeftijd kreeg jij je 1e vriendje?

mij eerste vrienje kreeg op mijn 14e
ik werd toen 14 en toen vroeg ik of mijn vriendje :grinning_face_with_smiling_eyes:
nou ik heb na twee weken wer uit gemaakt wand ik vond hem helemaal niet meer leuk.
nou ik heb nix meer te zeggen duzz ik ga doeii (K) :couplekiss_man_woman:

ik in groep 7 dus uhhh 11 :confused:
maar toen had ik volgens mij 1 week met hem ofzo…
en vanaf toen heb ik er eigenlijk nooit meer eentje gehad (nu 14) ik had wel veel kansen maar ik was niet op hun :slightly_smiling_face:

14, en het is nog steeds mijn vriend. (ben nu 17)

16 jaar

Pff basisschool vriendje… maar echt iets had ik op me 13e

12 jeeft 2 jaar geduurt. ben nu 15

17, geen vriendje. Wil niet zomaar iemand en vind singel zijn nog steeds prima :slightly_smiling_face:

12…

14, en wil ook niet zomaar een vriendje. dus heb er nog geen gevonden. nog altijd very single

hmm,

15 en geen vriendje…
misschien ooit… nu vindt ik beetje flirten leuker;p

Onder 1e vriend versta ik een échte relatie :slightly_smiling_face: en mijn vriend nu, is mijn 1e echte vriend! en ook mn laatste :smiling_face_with_three_hearts:

ik heb vorige zomer een vriendje gehad, maar da was geen leuke en dan heb ik het maar uitgemaakt, maar hij was wel ontzettend knap :stuck_out_tongue:
ik ben nu 14, dus toen 13

Toen ik 12 was kreeg ik mn eerste vriendje, heeft 3maandjes geduurd. Daarna eigenlijk niet veel gehad en nu heb ik de allerliefste van de heele wereld :flushed:

Ik was 14 toen ik myn eerste vriendje kreeg & dat duurde 3 maanden…

Ik heb nog nooit verkering, maar wel bijna… :angel: Ik ben nu 15, dus als goed is krijg ik mn eerste vriendje op mn 15e… :stuck_out_tongue:

ik had me eerste vriendje toen ik een halve maand 16 was.
ben nu nog 16…

1. Een maandje. Trouwens nog steesd nummer 1. Half jaartje geleden.

ik heb vroeger wel een vriendje gehad, maar dat was heel oppervlakkig…

ik ben nu 14, en ik heb een vriendje, we hebben ongeveer 4 maanden al iets

16

en basisschool vriendjes maar die tellen niet vind ik :’)