Eerste vriendje is nu mijn ex

Hoii meiden,

Ik zit ergens mee… het is nu ongeveer een maandje uit tussen mijn eerste vriendje en mij. Ik was onwijs gek op hem en we waren precies het tegenovergestelde maar zo leuk samen. We hebben bijna een jaar gehad, maar t voelde als veeeel langer.
Op een gegeven moment heeft hij me alleen heel erg verwaarloosd. In plaats van bellen, veel afspreken en whats appe zagen we elkaar misschien een keer in de week en appte we amper en bellen deden we nooit meer. Ik deed me best en gaf hem veel aandacht maar kreeg niks terug. Ik heb dat een paar keer verteld maar hij veranderde het niet. De eerste zes maanden stond hij plots voor me deur, had hij bloemen of iets anders voor me mee. En daarna opeens niet meer. Ik voelde me gewoon niet meer geapprecieerd. En nee hij hoeft echt niet elke seconde te appe of elke dag met bloemen verschijnen. Maar wij appte echt AMPER. ik mocht blij zijn met een: hoe gaat het? En vooral omdat hij aan t begin heeeeel veel deed en oo een gegeven moment deed die echt gewoon niks meer.
Na veel praten gaf ik hem kans na kans. Maar hij veranderde het niet en hij begon ook te twijfelen dus toen hebben we het via whats app samen beëindigd… ik had op dat moment hem nodig! Hij moest zeggen: doe is niet zo raar we gaan er voor want ik hou van je. Maar nee hij zei ik twijfel dus als jij het nie wil stoppen we er mee. Dat wilde ik nie horen! Ik ben van mezelf al een twijfelkont en heb iemand nodig die gewoon zegt: stel je nie aan, ik ga 200% voor je. Maar nee hij zei dan is het uit.
Nu een maand kwam ik hem weer tegen met uitgaan. Het ging hartstikke goed met me en ik had het gevoel alsof ik over hem heen was. Hij heeft binnen een week een ander geneukt dus ik was gewoon klaar met hem en wilde niet eens vrienden zijn (we hadden afgesproken om dat nog te zijn). Tijdens en na het stappen hebben we heeel goed gepraat en hij heeft spijt en wil me terug. Ik heb gezegd dat ik hem niet nog een kans geef doordat hij zijn lul in een ander heeft gestoken (we waren allebei dronke). Ik ben bij hem in slaap gevallen die avond, er is niks gebeurd. De volgende ochtend gingen we weer verder praten en toen zei die dat het meisje: kim waar die het mee heeft gedaan, hem gedumpt heeft en dat hij haar echt leuk vond en met haar wilde date.
En nu zit het me dus dwars dat hij binnen een week al met haar in bed heeft gelegen en haar dus echt heel leuk vond!! Zo snel ook. Ik vraag me dus af of zij meer een vervanging was voor mij en dat hij nu pas merkt wat hij mist. Of is het zo dat nu zij hem gedumpt heeft hij het nog maar bij mij probeerd en dus een tweede kans wil omdat zij hem niet wilde. Hij appt me nu ook en weet niet wat ik moet zeggen en of ik er goed aan doe om met hem te praten. Ik was zo over hem heen dacht ik tot dat hij zei dat die dat andere meisje echt zag zitten…

Kunnen jullie je mening geven en advies, kan het goed gebruiken!

Xxx Juul

Als hij dat andere meisje ziet zitten is alles toch gewoon over?
Je kan nog wel heel veel moeite in hem steken maar als het voor hem wel gewoon helemaal klaar is weet ik niet of dat wel zin heeft.
Bovendien vind ik de manier waarop het uitgegaan is totaal niet redelijk en als hij ook nog is een ander ziet zitten en met haar het bed in is gedoken zou ik hem echt lekker laten. Er zwemmen nog genoeg andere vissen in de zee <3

Hoe oud ben jij eigenlijk?

Uit = uit. Hij heeft het uitgemaakt omdat hij ook twijfelde, dus dan is het logisch dat hij niet gaat zeggen dat hij voor 200% voor jou gaat. Wat hij dan met dat ander meisje doet, geen idee. Misschien miste hij de seks en blijft het bij een one night stand. Misschien krijgen ze wel een relatie. Joost mag het weten. Ik zou hem alleen vergeten en doorgaan. Dus ook niet appen etc.