eerste vriendje :) help..

heeiiii,
sinds gister heeft mijn crush mij gevraagd :grinning: en natuurlijk was mijn antwoord ja.
maar ik zie hem maandag weer ( hij zit bij me in de klas) hoe moet ik dan doen?
ik weet het gewoon echt niet xd misschien kunnen jullie me helpen?
en ik heb ook nog helemaal niet met hem gepraat sinds dat… is dit raar?

xoxo

Nee natuurlijk is dat niet raar, niets is raar, het is jouw relatie! You make your own rules!

Sms/whatsapp/facebookchat hem wanneer je wilt, en begin gewoon zoals je altijd begint met hem met chatten. Niet opeens anders gaan doen als je je hier niet fijn bij voelt, zoals opeens beginnen met schat zeggen of ik hou van je als je dit eigenlijk nooit doet.

En maandag, laat het allemaal gewoon op je afkomen. Hij vindt het waarschijnlijk net zo spannend als jij, het is nieuw, eng, spannend, maar leuk tegelijk. Hetzelfde als wat ik net zei, ik zou hem ook gewoon groeten net zoals je normaal gesproken doet. Zo kun je meteen zien hoe hij reageert en hoe hij zich hierbij voelt. Als hij meteen op je afspringt en je kusjes en knuffels geeft, weet jij ook hoe hij hierin staat :wink:

Succes!
x

gewoon normaal doen, en niet bang zijn komt allemaal goed

Heee meid,
Je hoeft je echt geen zorgen te maken! Het is voor hem net zo spannend. Kijk gewoon hoe het gaat, als jullie samen wat meer gaan doen (afspreken etc) worden jullie vanzelf meer ontspannen bij elkaar.

wat leuk voor je!
ik heb precies hetzelfde meegemaakt. ook ik had een crush op een jongen die nu alweer 7 maanden mijn vriendje is. hij vroeg me, net als bij jou op een vrijdag. het weekend zagen we elkaar niet, dus maandag zou de eerste keer zijn dat we elkaar weer zagen. toen ik op school aankwam, was hij er nog niet. maar toen de les begon kwam hij aanlopen. ik liep ook naar hem toe en we gaven elkaar een klein kusje. we zeiden heel even hoi tegen elkaar en daarna moest ik naar de les, en hij naar de zijne. want we zitten niet bij elkaar in de klas.
het gaat dus allemaal vanzelf, en zoals hier eerder staat vermeldt: hij vind het ook spannend. en geloof me, dat vind hij.
heel veel succes, maar vooral heel veel plezier met je vriendje!

Ik heb nu ook pas een maand met mijn eerste vriendje en het is en blijft gewoon spannend. Laat alles op je afkomen. Ik dacht dat ik alles kon plannen maar dat gaat toch nooit zo. Daarom heb ik dat losgelaten en kijk van dag tot dag wat gebeurt. Je kunt altijd een berichtje naar hem sturen! Hoe oud ben je als ik vragen mag? Je kunt wel bijvoorbeeld zeggen tegen hem zeggen dat dit cht heel leuk vind. Vertellen jullie het meteen de klas? Ik zou het een voor een doen want echt(ik spreek uit ervaring) iedereen vloegt op je af en verwacht vanalles. Als je ergens mee zit mag je me altijd noten!! Veel succes en geniet er van.