Eerste vriend

Ik heb sinds 2 weken mijn eerste echte vriend. Ik ken de jongen al ruim een half jaar en we zijn net samen. Ik ben 16, hij is 17 en we zijn allebei compleet onervaren. De laatste paar dagen was het heel gezellig met elkaar, we hebben afgesproken om het rustig aan te doen en te wachten met seks.

Het voelt allemaal goed en ik ben heel gelukkig met hem, maar ik vroeg me af of het normaal is om na twee weken al zo ver te gaan met elkaar, qua aanraken en intiem zijn met elkaar. Hoe lang wachten jullie meestal binnen een relatie voor jullie intiem worden met elkaar?

Als jullie er beide klaar voor zijn en zeker weten dat jullie het beide willen, moet je doen wat je niet laten kan. En er is niet zoiets als een vaste tijd aan hoe lang je moet wachten voordat je iets doet. Maar dat is bij iedereen weer anders. Verder ben ik single pringle dus met je laatste vraag kan ik je niet helpen :’)

Ik denk dat er geen bepaalde tijd voorbij moet gaan voordat je intiem kan zijn :slightly_smiling_face: Dat is voor iedereen verschillend. Ik was bijvoorbeeld heel snel en had na 4 dagen al seks.

Bedankt allemaal, het is inderdaad meer afgaan op gevoel, maar aangezien het voor ons allebei de eerste keer is twijfel je dan toch aan jezelf. We wachten gewoon tot we er allebei klaar voor zijn, en in de tussentijd is het hartstikke gezellig op deze manier.

Om eerlijk te zijn vind ik het na 2 week veel te snel gaan. Oke, jullie kennen elkaar misschien al wel langer maar dat soort dingen deel je met iemand waar je echt van houdt, en na 2 week een relatie geloof ik niet dat je al van hem houdt.

Dat soort dingen deel JIJ met iemand waar je echt van houdt. Dat is geen regel oid.
Met mijn eerste vriend hebben we het na een paar dagen al gedaan. We zijn uiteindelijk een jaar samen geweest en heb er alles behalve spijt van. Zolang jullie er allebei achter staan, zie ik het probleem niet. :slightly_smiling_face:

Eens met SplendidFun, met mijn vriend had ik seks voor we een relatie hadden en dat werkte prima. Als het goed voelt en jullie willen het allebei is er in mijn ogen niet iets als ‘te snel’.

Dat bepaal jij zelf. Als het goed voelt, wie houd je tegen?
Zoiets moeten jullie zelf beslissen.

Ik ben door mijn huidige vriend ontmaagd. Het voelde (en nu nog steeds) erg goed. We hadden toen net een maand en een week. Maar ik kende hem al 4 jaar. En was al die tijd al met hem ‘bezig’ maar kregen 6 maanden geleden pas echt verkering. Dus voor mijn gevoel was het niet te vroeg.

Bij mijn eerste “echte” vriend (toen ik nog maagd was) heb ik best lang gewacht (3 maanden) en bij de tweede, hij is (nog) niet mijn vriend, ging het eigenlijk al heel snel en gewoon vanzelf. Ik heb er ook totaal geen spijt van.
Het is dus voor iedereen verschillend. Als jij denkt klaar ervoor te zijn, ga er lekker voor en wacht gewoon af. Als de tijd daar is, gebeurt het allemaal vanzelf.

Hm ja ligt er toch aan hoe jullie je op je gemak voelen bij elkaar? Gewoon met zn tweeen kijken waar je wel of niet aan toe bent, zolang je het hier allebei mee eens bent staat hier niet echt een grens vind ik.

Idd, als het goed voelt is het geen probleem, ik ga nu bijna drie maanden, en we doen wel hand en mondwerk maar geen seks, daarmee wacht ik liever

Daar is geen regel voor en er is niets normaal. Is voor iedereen anders. Wij deden het na 2 dagen.

Ik deed het ook na een week ofzo met mijn vriend. Het scheelt natuurlijk ook dat we ouder zijn en alletwee meer ervaring hadden, maar er is geen regel die zegt wanneer je intiem mag zijn. Doe het wanneer het voor jou en je vriend goed voelt.

Ik ben ontaagd door mijn huidige vriend toen we 3 maanden hadden (is pas 2 weekjes geleden)

Ik en mijn vriend zijn nu 9 maanden samen. Hij was mijn eerste vriend, en ik zijn eerste vriendin. We hadden allebei nog nooit gezoend, seks gehad of überhaupt iemand (op familie en vrienden na) een knuffel gegeven. Onze eerste kus was na 3 maanden, onze eerste knuffel na 3 weken ofzo, en onze eerste zoen na 7 maanden. We weten allebei niet hoe het allemaal moet, dus we doen het rustig aan en op onze eigen manier. We voelen ons allebei op ons gemak, maar gewoon uit onwetendheid zijn we nog niet zover, we gaan ook niet afspreken dat we willen wachten met seks, we weten het van elkaar dat we er nog niet klaar voor zijn. We zijn echt dol gelukkig samen :flushed:
Maar OT, ik denk dat we na 5 maanden intiemer werden, toen lagen we samen in een tent, dat was dus gewoon fijn knuffelen en op hem liggen enzo. Toen hadden we nog niet gezoend haha, en ook geen seks. Ieder zijn eigen tempo.

Mijn vriend en ik waren ook best snel met aanraken en zo, met seks hebben we wel een paar maanden gewacht. Als het goed voelt, vind ik dat het gewoon kan hoor.