Eerste stap zetten??

ik heb sinds kort flow met een vriend van me. ik vind hem erg leuk en weet bijna zeker dat hij er het zelfde overdenkt. na een paar keer afgesproken te hebben ben ik wel al toe aan iets meer. je weet wel hand vast houden en zo verder tot zoenen. maar hoe bouw ik dit op. ik wil er zelf mee beginnen omdat ik weet dat hij een beetje verlegen is in dit soort dingen en nog niet ontgroent is enzo, help me. hoe kan ik dit het beste opbouwen?

xx :flushed:

Je hebt “flo”? Heh?

anderwoord voor chans hebben zeg maar :wink:

Is wel met een ‘w’ erachter :wink:

Anyway

Als jij graag decstap wilt zetten, zul je hem wat moeten sturen. Als je naast hem zit, pak dan zijn handen vast, draai je een beetje naar hem toe… zoiets.
Makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik, maar het proberen waard!

oke dankjewel en dat is zeker makkelijker gezegt dan gedaan :wink:

Tja, eigenlijk is het een kwestie van gewoon doen. Pak, zoals hierboven word gezegd, zijn hand een keer vast. En als je durft kun je hem ook gewoon vertellen dat je hem leuk vind? Dan weet hij zeker dat je zou willen handje vasthouden of zoenen etc.

dankje x

up? heeft iemand alsjeblieft nog meer tips?

Misschien kan je eerst beginnen met je hand even kort op zijn arm/ hand te leggen. En daarna gaat het misschien allemaal iets makelijker.

oke dankjee!!

Als je naast hem zit, leg bijvoorbeeld je hand op zijn hand. Laat dit even zo en kijk wat hij er van vindt. Als hij het niet vervelend vindt kun je hem vastpakken.
Goodluck : *