eerste smsje?

de allermooiste/leukste jongen ever, gaf zn nummer…
wat is een leuk origineel smsje om te sturen?
zodat ie mijn nummer ook heeft?

Hoi! Ken je me nog? (:

ikweethetniet

gewooon : hoooii

en dan niks eronder :slightly_smiling_face:

'Hey hottie ik zie dat ik je nummer heb. Verkering?

Nee grapje, gewoon iets in de trant van: hee ik zie nu pas dat ik je nummer nog heb! Alles goed? x

• heeeeeee ik had jouw nummer nog! :slightly_smiling_face:
  • (als je laat smst) sorry als ik je wakker sms, bedacht opeens dat ik je nr had :slightly_smiling_face:
    (heeftie gelijk reden om terug te sturen, neeee ik sliep nog niet blablabla.)
  • leuk nummer he? :slightly_smiling_face:
  • dit nummer ken jij niet (a)

zoiets? xp

^haha, ja moet je echt doen hoor, gelijk om verkering vragen x]
nee maar ot: wat neggelszoggel zegt is wel goed :’) (ehm, die serieuze opmerking dan :grinning:)

oke als je echt durft stuur je: ik kan niet slapen (met je naam erbij.)
en dan vraagthij: oo waarom niet,
en dan zeg jij: omdat ik naast jou wil liggen
MAAAR dan moet je echt lef hebben ahahah zoiets zou ik wel sturen
zolang je het maar grappig houd en niet trashy ofzo weetje kan een jongen die grapjes wel waarderen en word je alsnog serieus genomen :’)

‘‘Hee alles goed? Xx (en dan je naam’’

simpel en zo klaar als een klontje

heb je zn msn niet? vraag die in de sms?

hi meneertje. ik had jouw nummer nog, maar heeft meneer misschien msn? x (jouw naam!)

toen mijn vriend mijn nummer had heeft hij een 5 smsjes lang verhaal opgestuurd wat echt helemaal nergens om ging. Zonder zijn naam erbij maar toen wist ik ondertussen al wel dat het van hem was haha.

^haha, briljant @ hierboven!

Maar zoals iedereen hier zo’n beetje zegt, hou het gewoon simpel.

als je’m kent van uitgaan ofzo vragen of hij nog een leuke avond heeft gehad en als je hem ergens anders van kent gewoon savonds smsen met iets van slaap je al? vooral niet te moeilijk doen haha.

Ik stuur meestal niet zo super gauw een smsje want dan vind ik mezelf te makkelijk en ik speel meestal beetje hard2get. Dus iets als “Hee vond je het nog leuk zaterdag? :slightly_smiling_face: xxx”

Mijn eerste smsje was: Weltrusen xxx

en? :slightly_smiling_face:
wat is het geworden, en al reactie?

of smsen: Is dit het nummer van (Naam van jongen)? x
en dan verder op in gaan
succes!