eerste schooldag rampen!?

ik was ook nog maar 9 ><
gelukkig wist alleen mijn klas het ;3

Nou ik kon het lokaal niet vinden. En toen stond ik bibberend met de tranen in m’n ogen en een plattegrond in m’n hand door de gang te gillen dat ik te laat was.
Toen ging ik een leraar aanspreken, helemaal in paniek. xD

'Waar moet ik nou heeeen?! :cry:

Ik had wel een blunder gemaakt met kennismaking. Een meisje dat nu een van me beste vriendinnen is heeft kanker gehad. Ze vertelde dat. Ik: Vet! Ook nog zo hardop dat iedereen het hoorde… Ik was echt een jongens-meisje. Maar toen schaamde ik me vet erg :flushed:

Ik zou het niet meer weten. Misschien het juf en meester zeggen? =’]

Maarja, sommige mensen leren dat nooit af.

Voor de vakantie nog een klasgenoot (was in de derde klas) zo vragen ‘Juf, ik weet het niet’. Serieus, dat hij dat nog niet is af geleerd.

ik snap het niet,negen?
normaal ben je dan toch 12?
(ik woon in België)
??

Dat snap ik ook niet… 9 jaar…
bij ons was het jongste 11…
de rest was al 12 of 13. :stuck_out_tongue:

Niets gebeurd geloof ik, behalve dat het zo hard regende dat mij ontzettend schattige eastpak-bruggerrugtas fout hè :’) was veranderd in een zwembad. (serieus er stond een laag water in…)

het eerste wat ik deed was mijn fiets wegzetten en mijn fietssleutel kwijt raken (Zat tussen mijn kipling rekje xD)
Oja, het had erger kunnen zijn, er waren er ook een paar die hun fiets in het leraren-rek zette :stuck_out_tongue:

Ehm tja, mijn eerste schoolweek was een hell. Ik kende niet veel mensen en ik was best verlegen. :’)

ik ben de leraren wc ingelopen.
maar daar kwam ik pas achter toen ik eruit ging en er een boze lerares op me af kwam stormen om te vragen of ik dat normaal vond xD
Achteraf zoo dom en genant maar wel grappig.

ik weet nog wel dat ik een meisje bij mij in de klas had zeggen die Renée heette en nog een ander meisje die ook Renée heette
en mijn mentor dacht dat de ene Renée een jongen was
dus hij vroeg zo:
zijn jullie broer en zus? hun: nee.
hij: neef en nicht?
hun: nee.
de ene Renée: ik ben een meisje hoor -___-

hahahahahaha xD

haha ik ga pas naar de 1e
dus als ik iets ergs mee maak zal ik het wel laten weten

brugklas haha 5 jaar geleden, hmm de eerste dag ik denk dat ik het net als bijna iedereeen wel spannend vond. Maar geen blunders ofz.
Ik zat bij de helft van mijn groep8klasgenoten in de klas en me broer zat ook die school en ik kende zijn vrienden ook enz.

Ik weet ook nog van me 4e jaar een blunder. Was eerste schooldag. Dacht doodleuk te kunnen roken. Ze zullen me heus niet straffen dacht ik. Bij ons op school waar ik zat was het VERBODEN te roken ook buiten schoolplein en van schoolplein afgaan is ook verboden. Ik werd betrapt :frowning_face: Moest de schoolregels 10 x overschrijven. Waren 12 kantjes lang tekst.

-

ik ga altijd stiekem naar de leraren wc, moeten ze maar wcpapier kopen. :’)

Ik liep altijd als eerste gelijk naar het eerstvolgende lokaal =$
Oowhjaa, en mijn vriendin was van de trap gevallen, ouch.
En ik zat met mijn tas vast aan een stoel.
Maar ik was wel lievelingetje van een paar leraren gelijk ^^
Alhoewel, de helft mag mijn nu niet meer echt ofzo…

Ik vond het klote en ik voelde me alleen. Iedereen kon wel iemand behalve ik ><’