Eerste RELATIE ADVIES nodig!

Heyy,

Ik heb nu bijna twee weken verkering met een jongen uit mijn klas. Het voelt nog steeds heel raar om te zeggen dat ik een vriendje heb, of dat ik verkering heb, maar het is toch echt zo! Maar goed, ik heb dus advies nodig! We hebben deze zaterdag bij hem thuis een film gekeken en ik bleef eten. We hebben toen voor het eerst gezoend, hij nam nogal het initiatief. Op school wil hij ook de hele tijd als hij naast me zit in de pauze of voor de les mijn hand vast houden.

Tijdens het kijken van de film keek hij heel vaak opzij naar me, ik wist heel goed wat hij wilde, maar ik dacht, ja wacht maar even, ik hoef niet te hele tijd aan het zoenen te zijn haha. Verder super lief haha, ik vind hem echt een hele leuke, lieve jongen!

Maar ten eerste snap ik niet waarom ik hem heb, van alle meiden die hij kan kiezen kiest hij mij, like what?! Ik snap niet wat hij in me ziet. En ik weet niet zo goed hoe ik het beste om kan gaan met zoenen en hand vasthouden. Hij wil dit weekend weer afspreken, het lijkt me wel leuk, alleen ik ben wel bang dat het hetzelfde wordt als de vorige keer. Dus heel veel zoenen en heel lang, en ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind.

XO V :couplekiss_man_woman:

Tuurlijk ziet hij iets in jou! Andere meisjes kunnen dan nog zo knap zijn maar als die andere meisjes een heel rot innerlijk hebben.
En ik zal gewoon tegen hem zeggen dat je het best vind om te zoenen maar niet zo heel veel de hele tijd, en ook gewoon van de film bijvoorbeeld wilt genieten.

Gewoon lekker iets actiefs ondernemen, ga ergens met hem naartoe ofzo. Kun je elkaar ook meteen een stuk beter leren kennen op persoonlijk gebied.