Eerste ontmoeting/zoen

Ik ken een jongen van tinder en we gaan volgende week een keer afspreken. Ik heb hem verteld dat ik nog nooit gezoend heb (ik ben 19 jaar) en stiekem vind ik het best spannend :'D
Maar hij plaagt me er telkens mee dat ik een groentje ben enzo. Vind ik niet erg, maar is zo gênant soms… Volgens mij wil hij heel graag mijn eerste zoen geven, al die hints, gosh!
Nu zit ik er een beetje mee of het wel normaal is om op de eerste date, eerste ontmoeting, elkaar te zoenen. Ik heb er echt geen ervaring mee :'D
Misschien is het handiger als we dat pas doen als we elkaar voor de tweede keer zien (als die tweede keer er komt). Dan heb ik ook wel het gevoel dat ik hem beter ken. Of stel ik me nu een beetje aan en kan het al gewoon de eerste keer?

Je moet doen wat jij wilt. Ik zoen persoonlijk niet op een eerste date maar waarom zou jij dat niet doen als je dat wel wilt?

Als het echt klikt en als jullie het beide willen, dan moeten jullie doen wat jullie willen.

Je stelt je helemaal niet aan! Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt. Voor iedereen is het anders, de een heeft zijneerste zoen al op zn 10e gekregen, de ander pas op zijn weet ik veel hoeveelste… Ik zelf zou pas met iemand zoenen als ik die gene al beter ken op de tweede/derde date ofzo :slightly_smiling_face: maar dat ben ik. En jij kan zelf ook aangeven of je nog niet wilt zoenen of wel en je hoeft je niet te schamen ervoor als je nee zegt tegen hem, hij moet dat ook respecteren, dat jij er nog niet klaar voor bent. Succes! En geniet maar van je date met hem

Ik snap dat het echt spannend is! Maar zoiets kun je denk ik niet inschatten vantevoren.
Het is sowieso al heel anders omdat jullie al een tijdje contact met elkaar hebben. Daarom zou het mij niet vreemd lijken dat jullie wél al gaan kussen de eerste keer. Als ik al langer met iemand contact heb en de eerste ontmoeting voelt al gelijk goed, zou ik het gewoon doen :slightly_smiling_face:
Maar als er iets toch niet helemaal fijn voelt, moet je je niet laten overhalen! Eerste kus lijkt misschien niet bijzonder, maar dat is het wel.