Eerste Nederlandse Twilight Conventie

Twilight NL Con is de eerste onofficiële Nederlandse Twilight Conventie die plaats zal vinden in 't Veerhuis in Nieuwegein van 10:00 tot 21:00 uur op 15 Mei 2010.
Een conventie is een evenement waarbij in dit geval Twilight fans samenkomen om verschillende activiteiten te ondernemen zoals een workshop, Play a Scene, een trailerwedstrijd en er is zelfs een Meet & Greet met Justin Chon uit de Twilight films! Hij speelt Eric Yorkie.

Meer details over het programma vind je op deze site. Tickets kunnen gekocht worden voor ¤25,-. Meet & Greet tickets kunnen vanaf medio oktober gekocht worden. Deze kaarten zijn alleen geldig in combinatie met een normaal toegangsticket. De Meet & Greet tickets kosten ¤25,- per stuk.

Twilight NL Con is een onderdeel van Tovie Events.

Kijk voor meer informatie op www.twilightnlcon.nl

Oh.

Dit is gewoon reclame?

Carecakes.

OMG!! ZO VET!!!

ga er zeker heen,!!!

dankje voor de info wil het niet missen, gelijk kaartje besteld ^^

wie gaat nog meer?? :grinning:

You’re Welcome
K echt naar toen…!! Toen k het las moest k gelijk een kaartje bestellen <3
Miss kom k je dan wel tegen :grinning:

haha jah dat zou leuk zijn =D

egt awesomeee :grinning:

Ik vind de film geweldig, maar ben geen die-hard fan xd

up

Ik woon 5 minuten van nieuwegein af maar vind 25 euro voor een kaartje te veel.

¤25,- te veel…?? :open_mouth:
K vind het juist super goedkoop…!! In Amerika betaal je er meer als ¤100 voor.

Nu hopen dat k een M&G kaartje kan bemachtigen :grinning:

Ze zijn nu uitverkocht, maar hoe heet 't, ik hoef die jongen eigenlijk niet te ontmoeten. En de gewone kaartjes zijn ook 25 euro hoor :stuck_out_tongue:

Kus Kus Martine

De Meet & Greet kaartjes zijn nog niet uitverkocht want je kunt ze nog niet kopen. En het is nog spot goedkoop. K ga er zeker heen.

http://img33.imageshack.us/img33/6443/2mea713.png

/

Zie ook het topic Officieele Twilight Communitie deel 2. :slightly_smiling_face: