Eerste liefde

Oke sorry voor de domme titel van dit topic maar ik weet niet echt iets om dit verhaal te noemen maar goed.

Ik ben dus nu al vanaf het begin van het schooljaar verliefd op een jongen die nu al 2 jaar bij mij in de klas zit. Maar het is mijn eerste keer dat ik echt verliefd ben zeg maar dus ik heb geen idee wat ik hiermee moet en ik durf ook niet naar hem te appen omdat ik bang ben dat hij me raar vind. Ik ben niet echt het drukke type ofzo in de klas (thuis wel), maar hij is zo`n iemand die altijd wel wat heeft te zeggen. Hij plaagt me wel eens doordat ik dan met opzet voor hem ga zitten, dan begint hij bijvoorbeeld aan mijn haar te zitten, en dan vraag ik waarom hij dat doet en dan zegt hij ‘gewoon dat vind ik leuk.’ Hij doet dit wel bij meer meiden uit mijn klas die -gelukkig- een vriend hebben. Ik ben echt jaloers als hij dat bij anderen doet terwijl ik zelf niet eens een stap durf te zetten.
lk wil nu echt eens actie ondernemen maar hij is niet echt van socialmedia of whatsapp ofzo en ik ben bang dat hij het tegen anderen gaat zeggen dat ik hem appte.
Nu is hij vandaag jarig en ik hoop dat ik door iemand de moed krijg om hem iets te sturen. Hopelijk heeft iemand tips want ik ben echt wanhopig haha.

liefsx

Ik zou proberen toch gebruik te maken van socialmedia. FB ofzo. Als je twijfelt dan kun je hem mee vragen een keer iets leuks te gaan doen.

stuur hem via instadirect een berichtje met gefeliciteerd, ik hoop dat je een leuke dag hebt!
en spreek hem op school wat vaker aan

Stuur hem via Whatsapp, Facebook, Twitter, Instagram, o.i.d. een berichtje voor zijn verjaardag. Je kunt dan doorvragen of hij nog iets leuks gaat doen, wat hij gekregen heeft of hij nog een feest gaat geven, etc. Als je eenmaal met elkaar aan de praat raakt is de stap straks een stuk kleiner om te vragen of hij een keer iets leuks wil gaan doen.

Nou ik ben dus een gesprek begonnen maar bij mijn derde zin ging het al verkeerd:

Ik: gefeliciteerd
Hij: Dankjewel
Ik: Heb je al iets gekregen
Hij: Ja geld maar verder niks
Ik: Dan ben je nu vast rijk :wink:

Shit ik durf nu nooit meer op whatsapp te komen haha omg ik baal echt
Hoewel ik keek net en hij heeft het nog niet gelezen.

Is toch niks mis mee. Nodig hem uit om voor zn verjaardag wat te gaan drinken, als cadeau voor hem. Hup, nu is het mooi weer!

Is dat niet te snel want ik weet niet waar hij woont en aangezien hij vandaag jarig is…

Ik vind het geen foute zin hoor, maak je niet zo druk. In het ‘ergste’ geval stuurt hij alleen “haha” terug, dan kun jij mooi iets nieuws vragen.

Gelukkig heeft hij nog niks gestuurd ookal was dat bericht iets van 14 minuten gelden ofzo :cold_sweat:

Hij stuurde
Ja tuurlijk

Dus ik zei zo
Mooi

En nu loopt het vast haha

Niet iedereen is verslaafd aan zijn/haar telefoon. Soms duurt het even voor iemand reageert.

Ik zou nu nog een vraag aan 'm stellen, anders loopt het gesprek inderdaad vast ben ik bang. Misschien kun je vragen of hij nog een feest gaat geven? Of vragen of hij nog iets leuks gaat doen voor z’n verjaardag?

Misschien dat je dan vanuit dat punt kunt vragen of hij een keer wat leuks met jou wil gaan doen?