Oke sorry voor de domme titel van dit topic maar ik weet niet echt iets om dit verhaal te noemen maar goed.
Ik ben dus nu al vanaf het begin van het schooljaar verliefd op een jongen die nu al 2 jaar bij mij in de klas zit. Maar het is mijn eerste keer dat ik echt verliefd ben zeg maar dus ik heb geen idee wat ik hiermee moet en ik durf ook niet naar hem te appen omdat ik bang ben dat hij me raar vind. Ik ben niet echt het drukke type ofzo in de klas (thuis wel), maar hij is zo`n iemand die altijd wel wat heeft te zeggen. Hij plaagt me wel eens doordat ik dan met opzet voor hem ga zitten, dan begint hij bijvoorbeeld aan mijn haar te zitten, en dan vraag ik waarom hij dat doet en dan zegt hij ‘gewoon dat vind ik leuk.’ Hij doet dit wel bij meer meiden uit mijn klas die -gelukkig- een vriend hebben. Ik ben echt jaloers als hij dat bij anderen doet terwijl ik zelf niet eens een stap durf te zetten.
lk wil nu echt eens actie ondernemen maar hij is niet echt van socialmedia of whatsapp ofzo en ik ben bang dat hij het tegen anderen gaat zeggen dat ik hem appte.
Nu is hij vandaag jarig en ik hoop dat ik door iemand de moed krijg om hem iets te sturen. Hopelijk heeft iemand tips want ik ben echt wanhopig haha.
liefsx