Hey
Ik heb nu al 3 weken met mij lieve vriendje en we hebben zondag afgesproken bij de bios. We hebben elkaar nog niet in het echt gezien, maar al wel geskyped. Mn vriendinnen hebben hem wel in het echt ontmoet. We praten via whapp over van alles dus ook natuurlijk over zoenen. Dus we begonnen erover dat ik nog nooit gezoend heb(ik ben 14) hij vertelde toendat hij eigenlijk ook niet echt een ervaring heeft ermee. Maar heel eerlijk zou ik hem vol om zn mond willen nemen. Maar toch😂. Hoe lang, waar, wanneer, en hoe weet ik dat hij op dat moment ook wilt? Ik ben best verlegen eigenlijk maar vind hem zooo leuk.
Please geef tips om het minder genant te maken, niet alleen voor de date, maar ook als er toevallig lipcontact komt.
Eigenlijk kan ik je niet echt advies geven, het gaat gewoon vanzelf. Als het moment daar is dan merk je het vanzelf wel en de kus gaat dan eigenlijk ook vanzelf.
Heel veel plezier op je date. (:
Het gaat inderdaad allemaal vanzelf! Niet teveel stressen om hoe en wanneer enzo want dan zit je de hele date gespannen!
het gaat vanzelf, maar ik zou gewoon wachten tot jullie elkaar aankijken en dan kun je hem waarschijnlijk gewoon kussen
Gebeurt vanzelf. Anders moet je hem in zijn ogen kijken en dan naar zijn lippen? Boodschap begrepen
Wat de rest ook zegt, ja. Maar euhm, je hebt nu 3 weken met hem en je hebt hem nog nooit gezien, maar je vriendinnen hebben hem al wel in het echt gezien?
Het gaat helemaal vanzelf, maak je maar geen zorgen Zolang jullie elkaar leuk vinden maakt het niks uit of je ‘goed’ zoent of niet.
Hoe kun je nou een relatie hebben met iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien?
OT: ontspannen en als jullie eraan toe zijn, gaat dat vanzelf.
Dit. Ik keek er eigenlijk ook beetje tegen mijn eerste zoen op Ik was bang dat ik het verkeerd zou doen ofzo maar echt waar het komt wel goed!
Een vriendje hebben die je nog nooit in het echt hebt gezien? Is vreemd maar kan, wel zou ik iedereen die je kent op de hoogte stellen waar en wanneer je naar de bios gaat mocht je niet meer terug komen haha
OT: Zoenen gaat echt vanzelf, ik weet nog dat voordat ik mijn eerste zoen kreeg en iedereen altijd zei “ja het gaat vanzelf” ik altijd dacht YEAH SURE! Maar het is echt zo. Je merkt vanzelf wanneer jullie er allebei klaar voor zijn. Het komt echt wel goed!
Volgens mij is zoenen een oerdrift van een mens ofzo, want het gaat echt allemaal vanzelf alsof je er al jaren voor geleerd hebt.
Zolang je maar niet keihard rondjes gaat draaien met je tong. Ik snap echt niet hoe mensen daarbij komen, maar heb “de wasserette” wel vaker langs horen komen in verhalen van anderen.
Ik zelf heb ook net 3 weken een vriendje… We hebben nog niet gezoend en ook nog niet afgesproken, zelf ben ik geen verlegen iemand maar als het op hem aan komt wel… ik zou je graag advies willen geven maar ik zit hier ook mee, mijn vriendje wil al graag zoenen maar persoonlijk weet ik niet of ik het aandurf, ik wil het ook wel alleen ik zit er gewoon een beetje mee… Vooral dat hij zegt van : als we elkaar de volgende keer zien dan geef ik je een kus. Daar zit ik mee en dan wil ik soms ook niet afspreken, hoewel ik hem wel heel leuk vind