eerste kus op eerste afspraak???

[b]hallo meiden :flushed:
vandaag had ik afgesproken met een jongen die ik leuk vond
het viel een beetje tegen nadat hij mij heeft gekust terwijl ik eigenlijk niet wou (ik heb dat ook aangegeven)
nu weet ik eigenlijk niet meer zo goed wat ik moet voelen beetje verward

hoop dat jullie mij advies willen geven want hij wil graag weten of we veder in een relatie kunnen gaan

alvast bedankt
xoxo charlotte[/b]

Hey,
had je duidelijk genoeg aangegeven dat je dat niet wilde (en waarom niet)? Want anders dacht hij misschien dat het toch wel een goed moment was en dacht dat jij er misschien wel oke mee was? En hoe erg vind je het dan, waarom twijfel je nu of je wel verder in een relatie met hem kan? Als je hem echt leuk vind, zou ik vaker met hem afspreken en kijken hoe het samen met hem is.
succes in ieder geval!

Viel de kus tegen of de date of de jongen tegen? Ik vind dat hij jou niet had mogen kussen als jij niet wilde. Maar waarom wilde je dat niet dan? Mij lijkt het juist wel leuk om je date te kussen. Daarvoor ga je op date, om elkaar te leren kennen

ja ik heb duidelijk aangegeven waarom ik niet wou en eigenlijk best wel erg want ik had het totaal niet verwacht maar bedankt voor je advies

beetje beide vielen tegen :frowning_face:

^ Hmm dan wel echt stom van hem dat hij het toch gedaan heeft. Ik kan je gevoel niet zo goed pijlen vanachter mijn computerscherm, maar als je het gevoel hebt dat het niets gaat zijn met hem, zou ik er niet mee doorgaan, dat zal alleen maar vervelende situaties opleveren

Vervelend dat het zo tegenviel :frowning_face:

Wat een rotactie van hem dat hij je toch heeft gekust terwijl je aangaf dat je het niet wilde. Als hij hier al niet naar kan luisteren zou ik ook niet verder met hem gaan.
Volgende keer als iemand je probeert de kussen moet je je hoofd wegdraaien trouwens, heb ik ook is gedaan en nu heb ik daar echt totaal geen spijt van, ik ben juist trots op mijzelf dat ik dat heb gedaan haha. :slightly_smiling_face: