Heyhey!
ik snap dat het spannend is, vond ik namelijk ook!
Het is natuurlijk standaard als ik zeg: “laat het gewoon gebeuren”. Je zult dit ook al vaak genoeg gehoord hebben. Maar dat is eigenlijk het enige goede antwoord op jouw vraag.
Deze jongen klinkt wel erg opdringerig. Misschien gaat het voor jou wel allemaal te snel. Denk erg goed na of je fijne spanning voelt of spanning die je weg wilt hebben. Ben je er wel klaar voor?
Maar daarentegen is het bij deze jongen misschien juist fijn dat je niet de eerst stap hoeft te zetten! haha!
Maar naast dat, het is maar zoenen, en zoenen is fijn! (ookal brengt het de eerste keer spanning met zich mee)
Als ik er nu aan terug denk was de eerste keer het leukste, en misschien juist door de spanning. Dus geniet ervan zou ik zeggen.
Hierbij de tips om te zoenen:
GEEN
het gebeurd allemaal vanzelf, voor je het weet ben je ermee bezig en voor je het weet houdt het op. ik vind zoentips vreselijk. Alsof je er op dat moment helemaal overna gaat denken hoe je je tong moet bewegen? ach wel nee! geen zorgen, je lichaam doet dit allemaal vanzelf.
als ik dan toch een kleine tip mag geven. Ontspan je en doe je ogen lekker dicht!
hopelijk heb je hier iets aan!
Laat me maar even weten hoe het was haha!
en ohja: