Eerste keer

Hey,
ik heb een vriend en we hebben het super leuk samen. Nu komt het ik ben al een tijdje geen maagd meer en hij is dat nog wel. Nu gaat hij volgende week op vakantie en ik wilde hem verrassen door hem de dag ervoor te ontmaagden omdat we het beiden heel graag willen, dit verrassen is al min of meer mislukt. Nu wil ik het voor hem maken om nooit meer te vergeten. Maar ik weet niet zo goed hoe ik het echt bijzonder kan maken. Hij zegt zelf dat als ik hem goed verwen, het voor hem al goed is… maar ik wil iets extra doen, alleen wat?
Iemand tips of ideeen?

Gewoon alles heel romantisch en cliche met kaarsjes enzo c:

Misschien met romantisch muziekje? Haha. :slightly_smiling_face:

Ja daar zat ik ook wel aan te denken. Ik vind het gewoon moeilijk omdat mijn eerste keer nogal fucked up was. Maar pfft ik weet echt niet wat ik voor hem moet doen. Want ik wil niet gewoon het gebeurt… hij komt klaar… that’s it. :stuck_out_tongue:

Nou al gebeurt het gewoon chill 's avonds, in bed, begin je gewoon heerlijk met een tijdje zoenen en strelen en geef je hem overal kusjes etc dan is het al helemaal leuk.
het word niet speciaal door ‘kaarsjes’ of ‘muziek’ maar door je liefde (:

Ja dat weet ik ook wel, en die liefde zit ook wel gewoon echt heel goed maar ik wil het gewoon echt goed hebben. Ook omdat ik hem zo lang heb laten wachten

je kan bijvoorbeeld ook rozenblaadjes op je bed leggen en ik weet niet hoe oude je bent maar misschien een fles champagne kopen

up

@Alohomora, waarom up jij alle seks&zo topic’s?

Er is gisteren een troll geweest die 45 pagina’s aan spamtopics heeft gemaakt hier, waardoor er pas op pagina 45 weer topics beginnen aangezien die allemaal zijn verwijderd… Ik up de meest recente zodat er op de eerste paar pagina’s topics staan.

Oh vandaar haha, ik vroeg me gewoon af gheheh :’).

Haha dat snap ik, ik zou zelf ook raar opkijken als ik iemand al die topics zag uppen hoor!