Eerste keer!

ik was zeventien, mijn toemalige vriendje zestien en we hadden toen volgens mij iets van vijf maanden verkering en ik had me geen betere eerste keer kunnen wensen haha, het was wel een beetje gefrummel en gedoe af en toe, maar we konden er ook om lachen. het deed wel pijn en het bloedde ook, maar hij was heel lief :grinning:

ik was 16, het was met mijn vriend, die nog steeds mn vriend is! het was wel wat onwennig in het begin en het deed eerst wat pijn. maar als die er eenmal in zit is het wel fijn. oh het was trouwens met condoom

Dan geloof je het niet… ik ben er niet trots op ofzo.
maar ik was er al klaar voor… Ik begon zegmaar veel vroeger volwassen te worden dan de andere mensen van die leeftijd… daarom heb ik ook een klas overgeslagen enzo Mja,

Ik was 16, hij 19 en het is mn vriend. Pas een maand geleden ofzo
het deed pijn! Maar geen bloed, maar t was geen pretje haha. Hij was superlief voor me dus dat maakt al veel goed.

hmm… dilemma
ik heb echt een supersuperknappe jongen leren kenne, like ooo my gosh <_< vind mezelf echt helemaal niet knap enzo ben best onzeker… Ik ben 17 hij is 18. Hij komt binnenkort hierheen en ik weet al dat het hierop uit gaat lopen… pfoe lastig. Ik hoop dat iemand dit leest… wat denken jullie hier over?

Volg je hart, en doe wat goed voelt. Misschien nog even wachten, komt een beetje over alsof hij voor de sex naar je toekomt? heeft hij dat ook gezegd?

Ik ben 16 en heb een jongen leren kennen via internet. Hij is 19. En ik ga hem binnenkort ontmoeten enzo. Dat komt allemaal wel goed, want hij is echt omdat hij zijn cam altijd aandoet en hij is aardig enz. Maar ik denk dat ik wel aan seks toe ben, alleen ik ben zo bang dat het pijn gaat doen! Omdat een tampon erin doen al heel erg veel pijn doet en eruit halen al helemaal. Het is net of ik echt een superkleine vagina heb. Hebben mensen dat hier ook en is dat goedgekomen tijdens de seks?

up

Ik was net 16, en het deed geen pijn en bloedde niet. Alleen met mijn vriend nu de eerste keer deed wel een beetje pijn ;o

was met mijn toenmalige vriendje, hebben heel veel van elkaar gehouden en dat doen we eigenlijk nog steeds, dus da’s alleen maar mooi :wink:.
Ik was zestien, hij ook. Verliep zó goed, echt! Hij was ook geen ‘maagd’ meer, hij kon er wel wat van.

Ik heb dus iemand leren kennen in spanje, hij is 17 en ik 16 maar ik heb nog nooit sex gehad maar ik ga naar zeeland en hij wil een nachtje komen, maar we smsen best uh oversekst dus ik weet niet ik denk dat hij denkt dat., maar hij is wel super leuk enzo en ik denk dat ik het best wil, wat vinden jullie?

eerst zeker weten dan pas doen :wink:.

Ja klopt. Ik was benieuwd wat jullie vonden, het is al over een week dus snel weten haha, maar ik wil het wel, het is wel een lieve jongen maar omdat we niets vast hebben en hem alleen van vakantie ken, hij heeft het pas 1x gedaan, hij wil het wel met mij ^^ ik ook wel met hem maar toch ik ben ook onzeker over mijzelf dus denk dat dat misschien nog het moeiijkste is. ben ik een slet als ik het toch zou doen? want zo vaak heb ik ook niet gezoend 2x dus om dan et al te doen, what do you think guys?

thanks

^

Wacht gewoon. Je ziet deze jongen straks misschien wel nooit meer.

Als ik jou was zou ik wachten tot je een serieuze relatie hebt.
Want het klinkt nu alsof je meer seks met hem wilt om ‘seks te hebben gehad.’

Precies. een vriendin van mijn nicht vond een jongen leuk, en hij ging toen tegelijk naar Renesse als zij, toen hebben ze seks gehad, en de dag erna keek hij d’r al niet meer aan. En spijt dat ze had!
Dus goed nadenken of je het echt wilt. want dadelijk zie je hem ook nooit meer…

oke thanks, nee het is niet om het te hebben gehad, ik zou het sowieso wel graag willen denk ik.
ik denk dat ik wacht en als ie me echt leuk vind wacht ie maar.

^

Precies. Als het goed is vind hij jouw speciaal - en dus het wachten waard.

Klinkt alsof hij alleen seks met je wilt en niets anders. Als je daar oke mee bent doe het dan, als je meer wil dan seks dan kun je er beter niet aan beginnen

Ik was 15, hij 17.
We hadden toen 5 maanden, en ik was er helemaal klaar voor.
Het deed best wel pijn op het begin, maar daarna niet meer.
Hij is nog steeds mijn vriend.

Ik was bijna 16. Had ruim 5 maanden verkering, en gelukkig niet dronken. Wel verliefd =D Wilden wachten tot ik aan de pil ging maar het gebeurde gewoon… wel met condoom. =) Het deed niet echt pijn alleen toen hij er net in kwam even een pijnscheutje maar dat was het. Ook geen bloed en zeker geen spijt.