Eerste keer!

zekan zich heel redelijk gedragen hoor, ken haar in het echt. niks meer aan te doen he, gebeurd is gebeurd :slightly_smiling_face:

oeps dubbel sorry. (A)

ik was 17, en hij 18.
het was met mijn huidige vriend en we hadden op die dag 3 weken officieel.
't was met condoom, en ik vond het heel erg pijn doen maar na een poosje werd dat minder

was je vriendje ook 12?
mischien verklaren de leeftijden ook waarom het niet zo’n pijn deed. want de penis van een jongetje van 12 of van iemand van 18 jaar verschilt nogal.
ik zeg niet dat je daardoor geen pijn had, maar ik moest er wel gelijk aan denken ;p

Ik was bijna 14, had al 6 maanden verkering. Ik was echt super verliefd op hem en het was heel fijn :slightly_smiling_face: geen bloed of pijn! Heb er geen spijt van gehad.

ik was 20, ben nog steeds 20 :stuck_out_tongue: was met mn toenmalige vriend, hij was 26… was wel fijn en had geen pijn, 3 weken later wel, toen was t uit :stuck_out_tongue:

Mijn eerste keer was heel dom, geen spijt van ofzo. Maargoed.
Het was met een jongen waar ik een poosje mee zat, ik vond 'm echt leuk.
Ik had wel een paar drankjes op, maar niet zoveel dat ik aangeschoten / dronken was ofzo. Snap je?

En een dag later, gewoon één dag later begint iedereen ineens dat ik niks met m moest doen… omdat hij meerdere meiden tegelijk heeft. Wat uiteindelijk ook waar bleek te zijn.
-maar zoals ik al zei; geen spijt.

De eerste keer was met mijn huidige vriend, waar ik nu al 2 jaar mee heb. We hadden al bijna een jaar voor we seks hadden, voor mij was het echt een speciaal moment, zal er ook nooit spijt van hebben. Was trouwens met condoom, plus pil. En ik heb niet eens gebloed, was wel een beetje gevoelig, maar daarna erg fijn.

Ik werd half gedwongen…
‘Ik wil/kan dit niet.’
‘Jawel.’
*duw*
Dus ik verdring de mijne maar.

In een ander topic zit je meisjes ook al voor probleemkind en nog meer uit te maken, maar jij komt op mijn als enige probleemkind over, als ik je posts hier zo lees. Oke ik vind het ook dom van haar, maar dat ze een fout heeft gemaakt betekent niet dat ze meteen een probleemkind is.

Mijn eerste keer moet nog komen, ben over een paar dagen 17 en heb al 9 maanden een vriend. Dus het zit er wel aan te komen, maar ik plan niks ofzo :stuck_out_tongue: Zie wel wanneer het gebeurt, heb geen haast ofzo haha

Best wel veel pijn & beetje bloed…

Was prima, geen spijt van :wink:
hij is daarna nog een half jaar mijn vriend geweest.
Het deed ook niet heel erg zeer!

Net geen 15, maar ik was er wel klaar voor, ik ging al 6 maand met mijn vriend (:
En hij was heel lief, deed heel rustig en stopte als het pijn deed enz (:
Morgen zijn we trouwens 1 en half jaar samen :grinning:

alvast gefeliciteerddd, dat is echt langlang :slightly_smiling_face:

12jaar?

Dat geloof ik zeg maar niet

toen we eerste keer probeerden, was ik 15 maar toen lukte et niet. et deed ZOOOOO verschrikkelijk veel pijn. jong et leek net of iemand er een mes in douwde ofso. gaaash echt en bloeden niet normaal xd toen we et weer probeerden was ik 16 en toen lukte et wel. deed wel een beetje pijn maar de dag erna deden we et nog een keer & toen was et wel fijn (: wel met condoom ja ofcourse. & jaaaa ik was (ben nog steeds) haaartstikke verliefd op em ^^

wat een eikel!

Ahaha bij mij deed 't 1x pijn, naja toen die er voor de eerste keer inging maar dat was al snel gedaan & kvoelde niet veel leuks aan. Wss was hij gewoon te klein ofzo =,=

Nee mn vriendje was 16.
Op de 1 of andere manier brandde mn 2e x wel, maar ook niet heel veel pijn.

Mijn eerste keer was opzich best wel fijn (:
Ik ben 18 en hij was ook 18 ;p We waren al wat aan het vingeren en aftrekken enz. en toen hij vroeg of hij verder mocht zei ik ja, hij heeft het toen nog een keer gevraagd of ik het echt wilde?;p Echt zo lief ^^ In het begin wilde hij er niet in XD en ik lach een beetje in een deuk en hij ook wel eigenlijk (we waren niet dronken we zijn gwn melug enz) maar je kunt beter lachen dan vet serieus daarin zijn vind ik ;p) Toen hij in me zat deed het wel even pijn, heb ook een heel klein beetje gebloed maar later was het wel heel fijn (al ben ik niet klaar gekomen) Maar hij was zo lief <3333 wel met condoom BTW (’: