Eerste keer!

Er zijn hier vast al heel veel topics over, maar ik vroeg me eigenlijk af waarom er geen centraal topic hiervoor is, lijkt me best handig? :slightly_smiling_face:

Anyway, ik voelde er niet echt heel veel van, niet echt pijn… wel een apart gevoel maar niet dat ik er van moest schreeuwen ofzo ;p Vond het eigenlijk wel fijn… Zou hij wel diep genoeg geweest zijn? (haha klinkt misschien heel stom maar ik had echt enorme pijn verwacht, en bloed enzo). Of misschien heeft hij gewoon een kleine xD

Hoe was jullie eerste keer, met of zonder condoom, pijn of geen pijn, was je echt verliefd, was je onder invloed, vond je het fijn of niet?

Was met iemand van 18 en ik was 13, had niks met hem. Meteen lekker fout zonder condoom. :crazy_face: Ik had wel wat gedronken maar ik wist nog heel goed wat ik deed, en het was eigenlijk wel fijn. Beetje pijnlijk in het begin maar daarna ging het wel goed.

Met condoom en ik was wel echt verliefd. Helemaal helder gelukkig. Het deed ontzettend veel pijn aan het begin, maar daarna was het heel lekker!

Met mijn huidige vriend, was 15. Ik vind 15 erg vroeg, maar ik had al een tijdje wat met hem en we wilden het allebei graag. Deed best veel pijn, en bloedde best erg, waar we pas later achter kwamen, dus heel zn bed zat onder haha! Ik schaamde me best wel achteraf, maar hij was heel lief en zei dat het echt niet uitmaakte :stuck_out_tongue: Het was zonder condoom, maar ik was wel gewoon aan de pil.

Met mijn vriendje, amper pijn, niet gebloed, pak de pil, geen condoom. Ik vond het niet zozeer speciaal, maar nu … haha.

Het was met m’n vriendje toen ik 17 was en ik was echt smoorverliefd (en niet onder invloed ofzo). Het was zonder condoom maar pakte de pil dus no problemo. Ik had helemaal geen pijn en bloedde ook niet ofzo, dus ik vond het eig heel leuk :slightly_smiling_face: We hebben het die nacht gelijk nog twee keer gedaan haha!

ik was 14 en mijn vriendje was 18, we hadden 6 maanden verkering maar ik wilde nog wachten en dat respecteerde hij, twee maanden erna zei ik tegen hem dat ik er klaar voor was, toen heeft hij nog 2 weken gewacht en toen ik bij hem thuis was had hij het heel speciaal gemaakt en het deed bijna geen pijn en een beetje bloed

so…many…things…wrong…

^^^
Agreed. :’))

Bij mij was het met m’n toenmalige vriend, we waren allebei vrij high haha. Ik had me echt zo’n horror scenarios voorgesteld (bedankt seks- en ontmaagdingsverhaaltjes in fancy en co), maar gelukkig deed het dus absoluut geen pijn, het was zelfs erg lekker. De volgende morgen hebben we het meteen nog 2x gedaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik deed het in de ochtend, omdat ik de avond er voor in slaap was gevallen. Heel mijn familie zat beneden wat best spannend was. Ik deed het omdat mijn vriend het wilde (had nog geen 2 maanden ofzo) en ik was 19 en vond dat ik er klaar voor was. Het was een beetje pijnelijk en daarna lagen we lekker lepeltje lepeltje. Maar daarna bleek het een enorme klootzak te zijn en had ik ergens mischien willen wachten. Ach op dat moment was het goed, en het moest een keer gebeuren, had al heel lang ermee gewacht.

Ik was 17 en hij 21, maar we waren tot over onze oren verliefd op elkaar.
Hadden een film gekeken en we waren al handtastelijk xD
Ik was er nogal nerveus voor, maar hij vroeg steeds of hij verder mocht en dat vond ik zoooo lief.
Zonder condoom en het deed niet pijn, ik had er naderhand een paar dagen last van een soort schaafwond gevoel. xD
Maar het was echt heel fijn.

met mijn huidige vriend. :] ben 15, en hij bijna 17. t deed alleen int begin een héel klein beetje pijn, maar hij wilde echt NIET dat ik pijn had, dus hij deed vet rustig aan enzo, echt super lief. :]
en diezelfde nacht nog 2x erna gedaan. :’)

volgende dag wel beetje pijn ervan. vooral toen ik naar huis ging fietsen. xD maar t was t allemaal waard. :grin:
(heb ik nu ook geen last meer van gelukkig ^^ )

Met mn huidige vriend, ik ben 16 en hij 19. Met condoom, heel fijn. Hij vreog wel 10 keer of ik het zeker wist, allebei onze keer. Het deed pijn aan het begin maar was ook wel lekker. In iedergeval iets waar ik positief op terugkijk, het was zo fijn.

ik was 12, ja heel vroeg ik weet het.
Ik was heeel erg verliefd, t was mn vriendje toen.
T deed totaal geen pijn en ook geen bloed gelukkig =D
wel moet condoom haha…
Maar twas ook niet superlekker, omdat k me niet echt ontspanne voelde enzo =)

12, wat ontzettend jong!

oh ja, ik ben 14 en ben nog niet ontmaagd [geen problemen mee, het komt vast wel eens zodra ik een lieve, vaste vriend heb]

Ik was net 17 en met mijn vriend op de dag dat we wat kregen. Daarvoor hadden we het wel geprobeerd een paar keer, maar wou het niet. Het begin deed ff zeer, maar na doorduwen lukte het en was het wel lekker. Zonder condoom btw.

omg (hierbij denk ik toch egt aan een probleemkind). zoiezo dat hij 18 is, dat jeniets met hem hebt, dat je het niet veilig deed. dat je toen al dronk…
omg zeg

Ik was 15, mijn vriend 16. We ging toen ruim een half jaar met elkaar (inmiddels bijna anderhalf jaar). Eerste keer was meteen superfijn, geen bloed en geen pijn. Met condoom overigens :slight_smile:
Ik was heel erg verliefd en ben nu nog steeds heel erg verliefd op hem, haha!

Volgens mij heb jij niet het recht om te oordelen of iemand een probleemkind is toch (: je kan best je mening zeggen maar je hoeft je conclusies niet te vertellen