eerste keer...

Hey gurls :wave:
Ik en mijn vriend hebben het vorige week geprobeerd om voor het eerst seks te hebben we zijn der alletwee klaar voor alleen het lukte niet…hij kreeg hem er niet in vingeren ging wel gewoon normaal maar toen hij zijn piemel erin wou doen lukte het niet.Weten jullie misschien waardoor het komt of hebben jullie tips.Kan het ook zijn dat het komt doordat ik net ongesteld ben geweest dat het daarom niet lukte? :face_with_raised_eyebrow:

Het kan zijn dat je niet nat genoeg bent geweest, dit kan ook komen doordat je wat gespannen had kunnen zijn omdat het je eerste keer is. Probeer het eens met wat glijmiddel, dan gaat het een stuk gemakkelijker.

Is niet zo gek dat het niet lukte hoor. Koop glijmiddel, dit zal echt een hoop helpen.

Hij hoort je geil te maken

Ik denk dat het merendeel van de meiden hier het de eerste keer zo spannend vonden dat hij dan nog zijn best kan doen…de eerste keer blijft meestal onhandig en moeizaam.

Het kan zijn dat het gewoon opgerekt moet worden (hoe raar het ook klinkt haha)
Ik heb hier zelfs met een gynaecoloog over gepraat, en hij zei dat je het gewoon moet blijven proberen en dat het dan waarschijnlijk wel lukt.

En glijmiddel gebruiken kan inderdaad ook helpen.