Eerste keer

Hoi iedereen.

Ik heb voor het eerst seks gehad met mijn vriend.
Hij zelf was geen maagd meer maar ik was wel nog maagd.
Wij hadden seks maar het duurde niet zo erg lang, omdat die snel klaar kwam. Hij zelf had al lang geen seks meer gehad.
Nu zit het dus zo: ik ben bang dat er iets ergs kan gebeuren.
Het was zonder condoom, ik neem niet de pil en hij is niet klaargekomen in mij.
Denken jullie dat er iets kan gebeuren? Soort van soa ofso?
Alvast bedankt.

Nog vergeten te zeggen: er kwam ook een beetje bloed maar niet veel.

Je kan een soa hebben of zwanger zijn of allebei

Lees je alsjeblieft in voordat je nog een keer seks hebt

Waarom heb je geen condoom gebruikt?

Is dit serieus?

Zo ja, dan zou ik de GGD bellen en een afspraak maken. En je kunt ook zwanger worden van voorvocht, dus een zwangerschapstest is ook geen overbodige luxe.

En de volgende keren gewoon een condoom gebruiken :slightly_smiling_face: de pil én een condoom is nog beter.

Het was zeg maar ‘onverwacht’.
We waren het niet van plan om het die dag te doen

Bedankt. Zal ik doen

Als hij een soa heeft kun jij die ook krijgen en je kunt zwanger raken. Niet meer doen dus en maatregelen nemen.

Oef, geen enkele vorm van een voorbehoedsmiddel? Niet handig. Ik zou je menstruatie in de gaten houden en afspraken gaan maken met je vriend hierover. Meerdere mogelijkheden op je vraag of er iets gebeurd kan zijn, zijn hierboven al gegeven.

Maatregelen nemen?

Bedankt

Wat dacht je van: condooms kopen, een soa test doen (kan pas over 2 weken), met de pil beginnen, opzoeken waar je zwanger van wordt en waar niet van, opzoeken hoe je een soa krijgt, etc

MAP nemen, zwangerschapstest doen over 2 weken, soa-test doen, voorbehoedsmiddel kiezen voor de volgende keer…

Volgens mij ben je echt nog niet klaar voor seks als je niet eens weet hoe je ZWANGER kan worden of een SOA kan krijgen. Waar gaat het heen met de wereld…

Lieve schat, als je seks gaat hebben lees je dan van te voren goed in want dit is hartstikke dom van jullie beide. In voorvocht kunnen namelijk al zaadcellen zitten waarvan je bevrucht raakt.

Ook is het verstandig om een condoom te dragen i.v.m hij niet meer maagd is en misschien wel een soa bij zich draagt. Laat hem dan voor de zekerheid testen.

snap je…

Zeg mij waar ergens staat dat ik dat niet weet? Als je niet een deftig antwoord kan geven op mijn vraag moet je ook niet antwoorden, ik wou weten of ik een soa kon krijgen of andere dingen ofs

Als je het wel allemaal wist, wist je ook dat je er een soa van kon krijgen

Je hebt seks gehad zonder condoom, pil of ander voorbehoedsmiddel. En dan vraag je ons of je iets kan krijgen, omdat je bang bent?

Waar zijn voorbehoedsmiddelen anders voor? :flushed:

Hier:

Je kan nu zwanger zijn of een soa hebben ja. Geen seks meer hebben tot je weet hoe het werkt meid.

Wat jullie zeggen is ook niet helemaal waar. Ze vertelt dat ze seks heeft gehad zonder condoom, oké dat is niet helemaal handig. Totaal niet handig eigenlijk.

Alleen als de jongen ergens anders is in klaargekomen, is de kans best wel klein dat je zwanger bent geworden. Alleen uit de onderzoeken zijn ze er nog niet achter of er wel of niet sperma in voorvocht zit.
Maar ik zou sowieso voor de zekerheid altijd een condoom gebruiken, of aan de pil beginnen. En een MAP nemen.