Eerste keer?

Hey meiden,

Ik heb vannacht dus mijn 1e keer gehad, het deed veel pyn en het brandde heel erg. Toen zijn we na een tijdje toch geprobeert hadden, zijn we gestopt.
Wat ik me nu dus afvraag, het was echt geen fuck aan ofzo, wordt dat beter als je het meerdere keren doet?

xoxo.

Ja

Zo da’s duidelyk, haha. Meer reacties?

Gelukkig wordt het inderdaad een stuk beter :pensive:

Je stelt je er best veel van voor ofzo, en het was echt gewoon niks aan. En ik ben ook bang dat hij echt heel teleurgesteld was ofzo.

Ja dat veranderd denk ik wel.
Ik weet het niet, mijn eerste keer deedt geen pijn of wat :stuck_out_tongue:

Mijn 1e keer deed ook geen pijn, ik denk dat het wel beter wordt hoor, was je niet te gespannen?

Mijn eerste keer deed wel pijn ja, maar dat gaat inderdaad écht wel voorbij, maar je moet wel zorgen dat je nat bent…

Mijn 1e keer deed wel pijn, niet heel erg ofzo. beetje schraal. als je even doorgaat ist weg. teminste dat had ik wel. Mijn 1e keer was echt grappig gewoon. :stuck_out_tongue:
ik zal het even vertellen. :stuck_out_tongue:
ik had mijn benen om hem heen zegmaar. toen tilde hij me een stukje naar boven ofzo, en stote ik met mijn kop tegen het nachtkastje. hij voelde zich schuldig we moesten zo lachen. :stuck_out_tongue:

Ik was wel ontspannen, maar misschien onbewust toch gespannen ofzo?
Maar het brandde gewoon heel erg, alsof er iets te groots inging, haha.

Ik was ook superontspannen (hij was juist zenuwachtig haha:’)) en bij mij deed het ook echt heel erg veel pijn. Maar dat gaat vanzelf over hoor! Nergens last van nu.

eey meid, je was onbewust gespannen! was ook bij mij de eerste keer. Hij krijgt het maar niet binnen ( wahahha =))) het deed echt zeer. Maar volgende keer gaat het beter hoor, je moet idd ook ervoor zorgen dat je nat bent. misschien kan hij je helpen met zijn mond eerst. dan gaat het makkerlijker hoor.
succes ermee en geniet ervan. :wink:

zoekfunctie