Eerste keer zonnebank

Hoi dames
Ik ben net een week terug van vakantie en die hele mooie kleur die ik daar heb gekregen is aan het vervagen…
Hierdoor denk ik dus aan de zonnebank.
Maar het wordt wel mijn eerste keer.
Zijn er bepaalde dingen die ik daarvoor moet doen of moet meenemen…
Alvast bedankt

Scrubben.
Goede bescherming.
Niet te lang.

Waar kan ik die speciale lotions vinden

Oke bedankt.
Zou ik ook helemaal naakt eronder kunnen of moet ik wel ondergoed / bikini aan hebben

Mag je ook gewoon maskara op hebben aangezien je toch een bril krijgt?

Dames ik heb me nu uitgekleed om erin te gaan maar ik heb geen bril ofzo gekregen?

Je moet zelf om een bril vragen idd!

Haha, sta je daar in je nakie nog effe Girlscene te raadplegen.

Haha ja klopt. Ik ben er uiteindelijk niet onder geweest. Ik durfde het niet. Ik weet niet eens of ik dat ding erboven naar mezelf toe moet trekken.

Haha zo klinkt het alsof je nog nooit een zonnebank hebt gezien. Je moet de hemel naar je toe trekken ja anders komt het licht niet op je lichaam. Het is niet eng hoor, alleen misschien wat claustrofobisch in het begin. Ik zou trouwens wel altijd een brilletje vragen.

Bij ons liggen die brilletjes standaard in het hokje

Misschien moet je niet te verlegen zijn om raad te vragen? De mensen in het zonnebank center zijn er toch om je te helpen. Stel: je wilt niet dat ze je komen helpen als je naakt ben, dan hou je toch gewoon de eerste keer je bikini aan? Vanaf dan kun je er wel gewoon naakt onder zodra je weet hoe alles werkt.

Mijn tips: vraag gewoon raad! Over hoe lang je er onder mag (normaal geven ze je een vragenlijstje om je huidtype te bepalen), welke je het beste kan nemen, welke lotion je moet gebruiken, … Ik heb ook bij een zonnebankcenter gewerkt en ze vinden het écht niet vervelend om je te helpen. Ze worden er gewoon voor betaald.

Ik ben niet verlegen om raad te vragen maar ik ben nog net geen 18, vandaar. Daarom heb ik het ook bij een fitnesscentrum geprobeerd en niet echt bij een zonnestudio.

Ik heb trouwens ook een bult onder mijn oksel al meer dan 3 maanden waarvan de dokter zegt dat het een huidklier is. Weet iemand misschien of het erg is om daarmee onder de zonnebank te gaan?