eerste keer zijn ouders ontmoeten?

vertel je verhaal! :slightly_smiling_face:
hoe ging het bij jou?

Haha ik was best zenuwachtig. Even voorgesteld en mee gepraat, toen gingen we boven film kijken. En toen bleef ik eten (bloemkoolstampot, was vet lekker haha) en kon er tijdens het eten ook wel leuk mee praten. Het is altijd gezellig bij hun thuis =D

nou, ik had dat gister dus, haha meneertje kwam mij halen bij de bushalte met die moeder, haha want hij wou niet fietsen, dus meteen met die moeder in de auto :stuck_out_tongue:
kwam ik daarbinnen, broertjes een hand gegeven, even op de bank gaan zitten met 2e, kwam die vader uit de stallen, haha (varkensboer) komt ie mij met die stinkhanden een hand geven! hahahaah
en toen kon ik dus ook meteen mee gaan eten, ik was er nog geen kwatier, maarjaa… gewoon gezellig wat mee gekletst enzo… :wink:

Haha nou ik kwam daar als gewone vriendin met hem wiiën en toen lieten ze meteen allerlei grappige foto’s van mijn vriend zien. Volgens mij dachten ze al een tijdje dat we vriend en vriendin waren, maar dat kwam de avond daarop pas.
Zijn ouders zijn zo open en hartelijk, er was al gelijk een band met ze en het voelt nu onderhand alsof het mijn eigen familie is. <3

We hadden pas 2 weken ofzo en hij ging mee naar een feest van een vriendin van mijn moeder.
En in de zaal daarboven hadden zijn ouders dus een feest zonder dat we het wisten.
Zijn we daar even langs gegaan haha.

We zouden voorafgaand aan een festival een biertje bij hem gaan drinken, en we waren op dat moment nog helemaal niet officieel ofzo dus ik had eigenlijk weinig reden om nerveus te zijn, maar dat was ik dus wel. Omdat zijn moeder een praktijk onder het huis heeft, kun je de voordeur gewoon open duwen maar dat wist ik niet. Dus ik belde aan, en zijn vader kwam naar beneden. Ik was er als eerste, zei hij, en ik stelde mezelf netjes voor aan beide ouders. Ze zaten het nieuws te kijken, en mijn vriend was nog boven, dus ik begon eigenlijk een beetje een gesprek over iets dat op het nieuws was geweest. Toen begonnen ze een beetje vragen te stellen, over waar ik woonde, of ik werkte en waar ik op school zat. Ze waren heel vriendelijk en zijn moeder bood me ook meteen wat te drinken aan. Een paar dagen later hoorde ik dat ze me wel een leuk meisje vonden, en ze hadden mijn vriend gevraagd wiens vriendinnetje ik dan was, omdat de meeste meiden in ons ‘groepje’ ‘de vriendin van’ zijn. Mijn vriend vertelde hun toen dat ik er gewoon alleen bij was zeg maar, en ze vonden me blijkbaar wel een leuk meisje. Toen had hij gezegd dat hij mij ook wel leuk vond enzo, dus die ouders kwamen natuurlijk met meer vragen. Een paar weken geleden heb ik ook z’n broers en zus ontmoet, en hun aanhang, en nog een heleboel andere familie en 2e kerstdag hebben we dan ook met hun gezin gevierd (vader, moeder, vier kinderen plus aanhang én oma) en dat was heel gezellig. ^^

Hmm, bij me ex dan. Maar toen gingen we naar de stad, maar het was best onverwachts, want hij was zijn portemonnee vergeten, dus wij eerst nog naar zijn huis. En toen ontmoette ik zijn moeder en zijn zusje. Zijn vader had ik later nog ontmoet.

Ook bij mn ex. Zijn ouders zijn heel stijfjes en streng, dus het ging allemaal heel oppervlakkig “welke studie wil je volgen?” etc. En het veranderde ook niet, ze wilden eigenlijk helemaal niet dat hij een vriendin had, en we mochten elkaar nauwelijks zien, en al helemaal niet bij elkaar slapen. Als we al alleen op zn kamer zaten kwam die moeder constant binnen met klusjes die gedaan moesten worden. Wat ben ik blij dat ik daar nooit meer heen hoef!

Dat was niet bijzonder, want toen hadden we nog geen verkering. Gewoon voorstellen, klaar.

hihi gewoon voorstellen ja… nu ben ik daar zowat een kind aan huis, hij heeft echt supergeweldige zusjes met wie ik echt alles kan bespreken enzo. heerlijk! Eigenlijk nog leuker dan mijn eigen family (A) … oke misschien omdat híj er ook bij is:P

We woonden toen 2,5 uur van mekaar vandaan
Werd opgehaald door Niels van het treinstation
Ik was SUPERnerveus

Maar uiteindelijk nergens voor nodig
Want ik voelde me helemaal thuis daar en ze gaven mij een goed gevoel
Maar natuurlijk werd ik “onder vuur gezet” met allerlei vragen :stuck_out_tongue:
Maar het ging echt wel goed en de nerveusiteit was snel voorbij

En dat was 't

Ik kan goed met mijn schoonouders opschieten
Kan bij hun overal mee terecht

De eerste keer dat ik zijn ouders ontmoette was toen we gewoon ‘vrienden’ waren.
Maar zijn ouders zijn frans en ik spreek geen frans dus kon niks met hun bespreken.
nu woon ik voor 3 weken bij hun in huis & 1 week bij zijn vader in Montreal. (:
& 10 januari weer naar huis :’’’’(

vriendje woont in canada

De eerste keer dat ik zijn ouders ontmoette was op zijn verjaardag (de dag nadat we verkering kregen), zijn ouders waren heel aardig en zijn zusje ook.
Zijn vader zei:’’ Zo dus jij bent dan de beroemde Jorine, Tim heeft het zo veel over je.’’

juist. :grin:

Ik had ongeveer 2 maanden met hem, maar voor die tijd was hij telkens bij mij geweest. Dus het werd tijd om eens naar zijn ouders te gaan.
Ik had voor zijn moeder een bosje bloemen meegenomen, dat vond ik gewoon netjes enzo. En eigenlijk, tsja… Gewoon netjes voorgesteld aan zijn ouders en broertje en het was meteen al super gezellig.
Ik zit nu vaker bij hem als bij mijn eigen familie, want die zijn bijna nooit thuis. Ook ga ik met mijn vriend en zijn ouders op vakantie enzo, super leuke mensen!
Zijn vader heeft zelfs dropshot voor me gekocht omdat ie weet dat ik dat lekker vind, is hij speciaal voor me gaan halen. <3

Maar ik weet niet meer zoveel van die ‘ontmoeting’, want ik kom hier nu al bijna 1,5 jaar.

Was heel lullig want ik kwam daar zo thuis en hij dacht dat z’n ouders al weg waren maar niet dus. Toen stelde hij me voor, handje schudden, overleefd :slightly_smiling_face:

Ik was heeel zenuwachtig! Hij had mij opgehaald en toen kwamen we daar… Was zijn vader net met de hond gaan lopen… eerst thee gedronken met hem en zijn moeder in het tuinhuis… en later kwam zijn vader erbij zitten! En het enige wat ik dacht, die vader is best bij de tijd voor zijn leeftijd (71)

Ik snap niet waarom iemand zich daarover druk hoeft te maken.
Maarja ik ging gewoon naar hun toe en behandelde hun als normale mensen was mezelf en ze vonden me aardig zwaai nog wel eens of zeg hoi als ik een van zijn ouders zie

Ik weet eigenlijk helemaal niet meer precies hoe het ging, want het is al ruim een jaar geleden. Weet nog wel dat ik best zenuwachtig was, maar uiteindelijk was het echt helemaal niet eng of zo. Ik kwam daar en bleef mee-eten en het was gewoon heel gezellig en dat is nu nog steeds zo (:

nja, de eerste keer dat ik de ouders van mijn ex zag, had ik de vader echt 5 seconden gezien, hand gegeven, naam gezegd en toen liep hij weer weg. en toen kwam de moeder vragen of ik zalm lustte, en dat ze wel speciaal zou koken, omdat in de restjes die ze eigenlijk wou eten nogal veel knoflook zat, en dat zouden wij natuurlijk niet willen eten -genant-

Ik kwam langs, toen we nog niks hadden.
Gewoon die moeder een hand gegeven, en zn broertjes ook. 1 broertje kende ik al, door werk.
Zijn vader heb ik later ontmoet, gewoon een hand gegeven en een beetje gepraat.