Eerste keer vinger erin doet pijn

Hey mensen, ik heb hier even een apart account voor aangemaakt omdat het behoorlijk awkward is. Ik ben 16 en ik heb net geprobeerd voor de tweede keer te masturberen (heheh :x). Toen ik mijn vinger in mijn vagina probeerde te stoppen lukte dat na een tijdje (vorige keer lukte het helemaal niet), en het deed echt heel veel pijn! Mijn nagel was kort, ik zat ik het goede gaatje, maar toch deed het echt pijn. Het was maar 1 vinger, dus hoe ga ik er, als de tijd komt, er ooit een penis in krijgen o.o
Het voelde eromheen ook best hard aan. Wat is er mis met me?

uuup, het doet srsly nog steeds pijn :c

Dat is wss omdat je stress hebt ofzo dat het niet lukt. Mijn manier is dat ik eerst op mijn bed ga liggen en dan moet je denken aan iets of iemand waar je opgewonden van geraakt en dat zal eht wel gaan. Maar zorg er wel voor dat je vagina nat genoeg is.

zorg dat je ontspannen bent, speel beetje met jezelf en wrijf een beetje daar beneden, zorg dat je goed nat bent en begin rustig aan.

En als je maagd bent is het vaak nog heel strak daar beneden. Dat rekt vanzelf echt wel, alleen de eerste keren kunnen wel veel pijn doen.