eerste keer verliefd?

Haai,

Ik begon een jongen op het werk steeds leuker te vinden en kreeg ook wel een fijn gevoel als ik hem zag. Toen ik op vakantie was en hem een tijdje niet zag, ging ik over hem dromen dat ik in z’n armen lag enzo. Toen ik wakker werd, voelde ik me super fijn en ik dacht die periode ook veel aan hem.
Alleen ging hij studeren en verhuizen naar een andere stad en nam hij ook ontslag bij het werk. Elke keer als we moesten samenwerken vond ik dat super fijn en voelde ik dat in mn buik. Alleen iedereen zegt dat verliefd zijn echt heel tof is en zo, maar ik voelde ook weer een soort van pijn omdat ik wist dat hij wegging en ik hem niet vaak meer ging zien.
Ik was nog nooit verliefd geweest en nu voelde ik dit… dit is toch wel een teken van verliefd zijn?
Hoe oud waren jullie toen jullie écht verliefd werden?

Als je verliefd bent dan merk je dat wel aan jezelf, dus op je vraag of je verliefd bent kun je zelf alleen echt antwoord geven. Uit je verhaal haal ik dingen die inderdaad duiden op verliefdheid. Je geeft aan dat je het in je buik voelde (vlinders) en veel aan m dacht. Je zegt trouwens ook dat je hem waarschijnlijk nooit meer gaat zien, omdat hij ontslag heeft genomen en is gaan studeren in een andere stad. Je hebt hem dus niet verteld dat je hem leuk vond?

Toen ik voor het eerst écht verliefd was, was ik 17. De jongen is uiteindelijk ook mijn eerste vriend geworden, we hebben in totaal een half jaar samen gelopen. Door verschillen in culturele achtergronden uit elkaar gegaan.

Nee, ik heb hem nooit verteld dat ik hem leuk vond. Achteraf heb ik daar wel spijt van. Maar ik had niet het idee dat hij mij ook leuk vond eigenlijk…