Hey allemaal!
Ik denk dat ik voor de allereerste keer verliefd ben (3de middelbaar), maar hoe weet ik dit zeker? Vroeger zei ik altijd dingen zoals “forever alone”, “Life is better without boyfriends” en “dogs before dudes”. Nu wil ik die uitspraken niet meer doen In het weekend enzo wil ik altijd bij hem zijn ipv. thuis en voor het eerst in mijn leven vind ik school écht leuk. Hij is echt een hottie en ik vind het altijd spannend maar leuk om in zijn buurt te zijn. Wanneer ik met hem praat schiet mijn hartslag de lucht in maar tegelijk voel ik mij toch op mijn gemak en “veilig”. Vrijdagavond kwam hij bij de lockers (kluisjes) aan mij vragen wat we voor huiswerk hadden terwijl hij dat evengoed aan iemand anders had kunnen doen <3 Maar er is nog een ander meisje op hem dus das wel kut
Nu weet ik echt niet wat ik moet denken… Soms kijken we in elkaars ogen en dat is zooo magisch! Hij heeft zo van die bruine ogen die op het eerste zicht heel normaal lijken, maar ik zie er iets speciaals in. Alleen weet ik niet of ik het mij inbeeld dat hij expres in mijn ogen kijkt, of dat het eerder per ongeluk is. Sinds deze week zitten we ook 7u per week naast elkaar in de klas (ja, wij hebben vaste plaatsen
) en dat is een beetje awkward, maar toch wel fijn
we wisselen stille momenten af met kleine praatjes en soms zitten we elleboog tegen elleboog (per ongeluk, denk ik) of ik leg subtiel mijn voet tegen zijn been. Ik zit wel met een struggle: ik heb puistjes waardoor ik me nogal onzelfverzekerd voel. En hij is een populaire jongen terwijl ik in de middenmoot zeg maar zit.
Wat denken jullie?