Eerste keer slapen.

Heee meiden,

Ik wil eigenlijk wel eens weten wanneer jullie voor de eerste keer bij je vriendje mochten slapen, en hoe dat was, en hoe je ouders reageerde?

Kisses.

Mijn vriend en ik hadden anderhalve maand, het was eigenlijk puur omdat het handiger was als ik daar bleef slapen want het was na het valentijnsgala.
Mijn moeder vond het gelijk goed maar mijn vader moest ik echt overhalen.
Hoe het was?
ik had te veel gedronken en lag met een emmer naast het bed. Vreselijk romantisch.

Hee,

Toen ik 13 was had ik m’n eerste ‘serieuze’ (voor zover dat kan op 13 jarige leeftijd) relatie, alleen toen mocht ik nooit blijven slapen. Bij mijn tweede vriend mocht het vrij snel, ik was toen 15 en denk dat het binnen anderhalve maand mocht… Ik kan alleen maar zeggen dat ik het geweldig vond haha… Het is heerlijk om tegen iemand aan wakker te worden of met diegene in slaap te vallen. Geen zorgen over je uiterlijk, ochtendadem etc, het valt allemaal in het niet… :slightly_smiling_face:

Al voordat we iets hadden :’) maar dat kwam omdat ik 2 uur moest reizen om daar te komen.

Maar mijn ouders zijn echt SUPER makkelijk dus ik mag dat sowieso al heel snel.

Bij mijn ex (eerste vriendje) heeft het ongeveer dan een jaar geduurd voordat het mocht. Het was niet echt fijn, maar dat lag aan hem. Hij ging aan de andere kant van het bed liggen en sliep om de een of andere reden met sokken aan (het was niet koud ofzo). Mam reageerde er gewoon rustig op maar wilde het eerder niet toelaten. Ik was toen mocht 15.

Bij mijn huidige vriend was het een date op 31 augustus en 21 september sliep hij voor de eerste of de tweede keer al bij mij. Al was dit een heel andere type jongen dan mijn ex. Mijn moeder sliep bij haar vriend 150km hier vandaan dus ze had meer rust als hij bij me was dan dat ik alleen was. Met hem is het gelukkig wel super fijn, hij trekt me tegen zich aan als we gaan slapen en als we wakker worden is het eerste wat hij doet me een knuffel en een kusje geven. Nu is het echt geweldig :bowing_man: Ik was toen 16 (nog altijd)

Ik sliep daar eigenlijk al heel vaak maar vertelde dat nooit tegen m’n ouders. M’n ouders zijn makkelijk dus namen al genoegen met een smsje ‘Slaap niet thuis’ gingen er dan denk ik vanuit dat ik bij een vriendin sliep. Op een gegeven moment kwam ik thuis na een vakantie van 8 dagen en wilde ik direct weg waarop m’n vader vroeg waar ik heen ging en ik uitlegde dat ik een ‘scharrel’ had (scharrel, wat is dat dan, haha). Toen werd het officieel en toen sliep ik daar eigenlijk wel ongeveer 3 keer per week. Vinden m’n ouders geen probleem eigenlijk. Ben ook 19 dus m’n ouders vinden alles wel prima wat ik doe.

Ik mocht toen ik naar mijn vriend voor het eerst ging (we hadden toen ong. 2/3 maand) gelijk bij hem in bed slapen, dat ik bleef slapen was vanzelfsprekend omdat er 3,5 uur reistijd tussen zit. Maar mijn vriend mocht pas de 4e keer dat hij bij mij was pas bij mij slapen (toen hadden we ong. 4 maand denk ik), hij moest eerst op zo’n verrot slaapmatje in de woonkamer slapen in een slaapzak :'D (ik was trouwens bijna 18, hij 22)

Na twee en een halve maand. Mijn vriend gaf een feest en er bleven meer mensen slapen, dus vonden ze het goed. We lagen wel gewoon samen in een tent haha, maar daarna was het ook geen probleem meer. :slightly_smiling_face:

Na 2 weken al, hij is mijn eerste vriendje en was/ben 17. Het was eerder toeval, we gingen samen een filmpje kijken bij mij thuis en vielen op de bank in slaap. Toen we wakker werden, was het al 2uur 's nachts dus mocht ie gewoon blijven slapen. Was zalig, samen wakker worden enzo! Nu, 6 maanden later, slapen we elke weer 1x bij elkaar!

Waren 2 maanden samen, ik 15 hij 16, mijn ouders deden er niet moeilijk over. Zijn ouders beetje, vond ik wel onzin, maar mochten gewoon in 1 bed slapen.

Mijn ouders waren er vrij makkelijk in. Na één week sliep hij bij mij, maar m’n ouders wilden dat ik om 3u snachts naar m’n eigen bed zou gaan, oke :’) M’n ouders kende hem toen ook nog niet en waren bang dat hij te snel zou gaan omdat die ouder is enz. Week daar op sliep ik bij hem en toen hebben we ook samen geslapen, dat heb ik ook tegen mijn ouders verteld. Sindsdien mogen we gewoon samen slapen, dus eigenlijk na 2 weken al. En na een maand haalde m’n ma de pil voor me :’) We wonen ook 1,5 uur reizen van elkaar, dus slapen deden we eigenlijk al heel snel omdat het praktisch was.
Hij is 20 en ik 16 trouwens.

Ik sliep na 3 weken volgens mij bij hem, maar ik ben 19 en vind ook niet dat ze er echt iets over te zeggen heb als het niet in hun huis is.
Dus het was bij mij geen vraag, maar een aankondiging :’)

op mijn zestiende. Ik vroeg mijn moeder (soort van voor de grap) of ik bij mijn vriend mocht slapen omdat ik eigenlijk verwachtte dat het nooit zou mogen maar ze vond het prima

Ik was vijftien en had zes maanden iets met hem. Ze mocht hem heel erg, ook al had ze hem nog nooit ontmoet, dus ik had geluk. Bij mijn huidige vriend is ze er nog niet zo blij mee.

Ik mocht het niet maar ik deed het gewoon en mijn ouders reageerden daar heel boos op. Mijn idee was 7 uur 's ochtends thuis komen en dan doen alsof ik half 3 al thuis was. (Het was een zaterdag) Ze stonden mij op te wachten toen ik thuis kwam en waren boos en teleurgesteld enzo. Ze wisten toen nog niets van mijn vriend waar ik al 2 maanden mee had. Ik praat bijna nooit met mijn ouders dus dat soort dingen komen ze meestal ook niet meteen te weten.
Omdat ze zo boos waren, heb ik mijn vriend, nu ex, de volgende dag laten langs komen zodat ze kennis konden maken. Toen waren ze al iets minder boos gelukkig. Daarna heb ik het nog een paar keer gedaan en toen zijn ze er niet achter gekomen gelukkig.

Even voor de duidelijkheid ik deed dit alleen omdat ik zeker wist dat als ik het zou vragen het toch niet zou mogen en er waarschijnlijk weer een ruzie tussen mij en mijn ouders zou zijn ontstaan. Ik denk dat ze het pas na een jaar of nog langer echt goed zouden keuren…

Edit: Ik was toen trouwens 17 (en hij net 19).