hellooooo iedereen,
ik had dus een vraagje want ik ga a.s vrijdag voor t eerst bij me vriend slapen en we hadden het erover gehad en we gaan dus wss “het” doen
hoelang duurt het zegmaar? haha ik weet rare vraaag maar ik zou het dus echt niet weten?
Iemand ook nog tips ofzo? ik ben echht doooooooodnerveus!
alvast bedankt x
Wtf. Sorry hoor, maar dat komt met het moment. Dat moet je niet plannen.
Als het voor hem de 1e keer is waarschijnlijk niet zo lang :’)
Dit dus. De eerste keer seks plannen vind ik best wel raar…
Bovendien zit je je dan alleen maar heel lang druk te maken vooraf.
En sowieso niet plannen, word je alleen maar zenuwachtiger van met de kans dat het niet lukt.
Ik snap niet waarom dat jullie de eerste keer bij elkaar gaan slapen waarom jullie direct seks gaan hebben maarja goed.
Hoelang duurt wat?
ja precies, beter leer je elkaar ook gewoon goed kennen voordat je het gaat doen. en daar hoort voor mij in ieder geval wel een keertje gewoon gezellig in 1 bed slapen.
maar antwoord op je vraag heb ik niet XD
Tsja dat verschilt per persoon lijkt mij. De een heeft veel meer voorspel nodig dan de ander, en daarbij komt de een sneller dan de ander. Gewoon niet op de tijd letten. Heb het gewoon gezellig met elkaar en zie wat ervan komt. Dat soort dingen moet je niet plannen.
30 seconden
Ja, maar je weet niet al hoelang de relatie is, dusja dan kan je er in principe vrij weinig over zeggen lijkt mij. Als je hele strenge ouders hebt terwijl je toch al een aantal maanden een relatie heb, dan lijkt me de situatie toch anders of niet soms?
als je maar wel een condoom/de pil gebruikt =/ en niet volgende week hier posten: BEN IK ZWANGER!
maja het duurt zolang je het zelf maakt
Je moet wel zeker weten dat je er klaar voor bent.
Hahha ja dat zou ik nu ook doen! Lekker bij elkaar liggen, liggen knuffelen ens maar niet direct tot actie over gaan (:
Jaa dat hangt er ook vanaf hoelang ze al hebben. Maar ik en men vriendje hebben ook strenge ouders maar nou ja we zoudden dus niet wanneer we voor de eerste keer samen slapen seks hebben.
Jaa wss
hoezo wil je weten hoe lang het duurt? zodat je het in je volle agenda kunt inplannen? je moet van seks genieten en niet om de tijd gaan nadenken of het gaan doen omdat je vindt dat het nu maar eens moet gaan gebeuren. het lijkt alsof steeds meer mensen gaan vinden dat een relatie om seks draait en dan maken ze zich veel te druk daarover.
Gemiddeld een uur volgens mij.
En ga niks plannen, als je nog niets van voorspel hebt gedaan komt er sowieso niks van, en die ouders zijn waars. ook thuis? En niet nerveus zijn.
het duurt gemiddeld 39 minuten las ik laatst ergens.
Er is wss wel een gemiddelde,
maar als het goed is gaat het vanzelf hoor haha