Eerste keer sex

Hoe was jullie eerste keer sex? En waar heb je het voor het eerst gedaan?

Pijnlijk, en had knikkende knieeën van zenuwen na afloop :stuck_out_tongue:
En waar… gewoon in mijn bed.

Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk wel dat je je 1ste keer in bed doet :wink:

Niet pijnlijk, na de tijd wel wat vreemd gevoel maar beslist geen pijn! En k was wel beetje zenuwachtig. En t was in een auto ook nog one night stand…haha

Mijn eerste keer was niet heel erg pijnlijk, later wel fijn, hij was erg lief voor me <33 en onze eerste keer was bij hem thuis in bed :smiling_face_with_three_hearts:

Bij mijn eerste keer deed et in het begin een heel klein beetje pijn, maar hij was ook heel lief voor me… t was ook bij hem thuis in bed. gelijk de keren daarna deed et geen pijn meer…

dusszzz

Eerste keer lukte heel slecht, met’n mooie onbekende op/tegen de auto :flushed:

niet pijnlijk, maar ook niet fijn, 1e keer was bij hem thuis op zn slaapkamer
die jongen heb ik nu nog steeds goede contact me is een soort van goede vriend van me, alleen zie hem nooit,

op tegen de auto? OMG :stuck_out_tongue:

Ik lees hieronder ook iets over een auto dusja :relieved:

De eerste keer was bij mij echt geweldig. Ik kan er niks aan doen maar het is echt zo. Het gebeurde ook gewoon en ik was helemaal niet onwijs zenuwachtig of zo. Het is ook nog niet zo heel lang geleden trouwens :grinning:

En het was bij mij thuis op de bank :slightly_smiling_face:

In zijn bed. Was niet zenuwachtig, vond het wel beetje vreemd. Deed beetje zeer, maar niet op een manier alsof je een wondje hebt. Een hele indringende stekende pijn. Viel later wel mee. Achteraf een leeg gevoel, snap nog steeds niet waarom. (’:

Absoluut niet pijnlijk, normaal, ietwat saai…verder niks.

[i]haha, dat zal niet echt comfi zijn geweest :slightly_smiling_face: maar wel uniek ^^

Bij mij 1e keer gewoooon in bed, daarna gingen we meerdere plekken uitproberen ^^[/i]

Verbazingwekkend dat er zoveel mensen nog een one night stand als eerste keer hebben…

totaal niet pynlyk, het was in myn bed :slight_smile:

ik zou het liefst met je vriend doen. niet met een onbekende. dat lijkt me best vies ;p

Mijn eerste keer was op vakantie, dit jaar, met m’n Engelse vakantievriend.
We wouden naar mijn tentje gaan maar me ouders waren nog wakker dus heb ik stiekem een grote handdoek gejat en zijn we ergens in het gras (op die handdoek) gaan liggen onder de sterrenhemel. Hoe Romantisch!
Het deed heel veel pijn maar hij was ontzettend lief voor me. Heel voorzichtig enzo.
Maar ik had het wel heel koud. Haha.

Ik ben nog een schone maagd [A]