Eerste keer seks hoe???

Mijn vrijnd en ik willen graag samen verder we henen missionaris geprobeerd maar hij krijgt hem er niet in alleen een cm of zo help!!

Ben je wel nat genoeg?
Doen jullie wel aan voorspel?
Gebruik anders glijmiddel!

Misschien moet je bij het begin beginnen; aftrekken, vingeren, pijpen, beffen, en daarna pas proberen seks te hebben. Sowieso met deze dingen doen bij het voorspel zal het een stuk makkelijker gaan. En een penis kan er niet droog in, dat werkt gewoon niet.

We dien wel aan voor spel en zo en ik ben bat genoeg Maar door het standje hoe we zitten gaat het niet echt wat is het merkelijkst voor ons

Zitten of liggen jullie? Anders zou ik het sowieso eerst liggend proberen.,

Heb je je benen dan wel wijd genoeg en opgetrokken (zodat je knieën in de lucht zitten)? Normaal gesproken lukt missionary voor iedereen. Anders zal je het op andere manieren moeten proberen. Doggy, spooning, turltle… Zoek even op internet naar wat je leuk lijkt.

En nog een vraag, is hij wel hard genoeg? Anders gaat het ook lastig.

We ligen En hij is hard genoeg speel er altijd mee. Weet Iemand nog een fijn standje voor on ervaren

Er altijd mee spelen zegt niets over de hardheid. (’:

En zoals ik al zei, ga googlen naar standjes en kijk zelf wat je fijn lijkt en wat jullie willen proberen. Hierboven heb ik ook al een paar standjes genoemd die makkelijk zijn.

Bij mij lukte het de 1e 5 keer ofzo ook niet en nu gaat het gewoon helemaal prima. Geduld is een schone zaak denk ik hahaha

Voel je je wel op je gemak?

Wat voor mij werkte was om bovenop te gaan de eerste keer. Een aantal keer lukte het niet, tot we besloten dat ik een keer boven op zou gaan.

We hebben nu een half jaar en voel me heel erg op men gemak hij is alles voor mij

. Zullen we proberen blijf vanavond bij hem slapen

Ander standje. Bij mij lukte dat standje ook niet. Mijn eerste keer was doggy.

Denk ook aan voorbehoedsmiddelen plz

We geven ge probeert ik boven op het ging veel beter het was geweldig