Eerste keer seks ging fout

hoi hoi, ik heb met een oud klasgenoot afgesproken dat we elkaars fwb werden en vandaag was de eerste keer dat we het gingen doen.

ik was nog maagd en was erg gespannen, de week hiervoor was ik ongesteld en het was nu over.

het begin was wel goed, hij vingerde me en dat deed erg pijn, ik had er niks van gezegd want had het gevoel dat ik gewoon even moest doorzetten.

toen het het moment was dat de echte daad ging beginnen kon hij het juiste “gat” niet vinden en kreeg hij hem er niet in. verder kon hij later ook niet stijf worden. het was een beetje ongemakkelijk.

later zei die ook nog “je was toch niet meer ongesteld” en toen liet hij zijn vingers zien en die zaten onder het bloed. ik twijfel of dit ongesteldheidsbloed is.

hij zei zelf ook al dat het echt een afgang was, in totaal. ik weet echt niet wat we nu moeten doen, want hij zei dat hij er niet meer over wilde praten. wat zouden jullie doen? er helemaal mee stoppen of het nog een kans geven later? of iets anders?

Nou, wat een lul.

Ik zou iemand zoeken waarmee je een betere klik hebt en die er goed mee om kan gaan dat je nog weinig tot geen ervaring hebt. En overhaast niks. Echt, zo snel je het eenmaal hebt gedaan is de kans groot dat je het de rest van je leven blijft doen, dus je hebt alle tijd.

1 like

Er is helemaal niks fout gegaan. Seks is een ontdekkingstocht. Je kunt niet verwachten dat je meteen kunt gaan neuken. Vaak is alles zo spannend dat je niet helemaal kunt ontspannen. Dan verkrampt alles en kan er helemaal geen piemel in. Ook jongens verliezen snel een erectie. En dat alles is heel normaal.
Seks is ook spelen, lachen om blunders, ook zachtjes strelen en kussen, ook voelen bij elkaar en ontspannen. Dat lukt allemaal niet de eerste keer, of de tweede.

Dat je bent gaan bloeden komt waarschijnlijk dat hij wat te ruw was met vingeren. Je vagina was nog niet klaar voor penetratie, als je het dan wel probeert kun je kleine scheurtjes krijgen in het slijmvlies. Is niet erg, maar de volgende keer meer de tijd nemen om plezier te hebben en te ontspannen.

Je moet alleen seks hebben met iemand waarmee je je helemaal kunt ontspannen. Als je later meer ervaring hebt, dan kun je sneller ‘snelle’ seks hebben, maar nu nog niet. Doet het pijn? Dan altijd even stoppen en een stapje terug doen.

1 like

Je klinkt niet alsof hij echt heel vriendelijk was. Het een ‘afgang’ noemen, dat vind ik echt raar. Je hebt het geprobeerd en het ging niet vanzelf. Top, dat is zo bij de meeste ‘eerste keren’.

Zorg echt dat je iemand hebt die geduld heeft en zelf ook snapt dat het tijd nodig heeft.

1 like

ik appte hem net nog met “het is geen afgang hoor” om het niet ongemakkelijk te maken. hij reageer net met “blijkbaar vind ik je toch niet zo aantrekkelijk als ik dacht”.

Belachelijke reactie.

En onzin ook, want hij wilde eerst wel. Misschien kan hij er gewoon niet mee omgaan dat het niet soepel verliep of schaamt hij zich. Hoe dan ook, dat is geen excuus voor zijn gedrag. Ik hoop dat je iemand vindt die leuker is. :’)

1 like

Wees blij dat hij nu geen interesse meer heeft. Ik zou iemand vinden die jou respecteert en naar jou luistert!

2 likes

Wat een eikel!
Ik denk dat jullie allebeide nog best wel jong zijn?
Maar bij de eerste keer kun je best wel gaan bloeden dat is heel normaal en dat hij er zo op reageert is gewoon heel kinderachtig.
Ik zou gewoon echt iemand zoeken die je echt leuk vinden dan zal het allemaal ook makkelijker gaan. :heart:

1 like

we zijn allebei bijna 18:)

girly, zoek iemand anders. die gast is echt een eikel. seks hoort niet in 1 keer goed te gaan. zelfs met nieuwe bedpartners als je allebei al ervaring hebt kan het de eerste keer niet lukken. met mijn fwb een paar maanden terug was het ook de derde keer pas dat het lukte, en wij zijn allebei al jaren geen maagd meer. niets afgangs aan. seks gaat niet om penis in vagina. seks gaat om kussen en strelen en samen ontdekken en dingen proberen. en als je eenmaal de penis erin hebt gekregen, dan gaat het om standjes uitproberen, wat werkt wel en wat niet, is voor iedereen anders. hij ging gewoon veel te snel bij je, en daarom lukt het niet. dus zoek een leuke jongen die niet zo snel gaat en wel gewoon luistert naar jouw lichaam in plaats van zo snel mogelijk dingen erin steken.