Eerste keer samen slapen

Hoi,

Zaterdagavond komt mijn vriend voor het eerst bij me slapen.
En nu vraag ik me af hoe het ging toen jullie voor de eerste samen sliepen.
Als jij bijv. eerder wakker bent dan hem, blijf je dan liggen of sta je dan op?
Wat had je aan?
En hoe oud waren jullie?

(ik weet niet bij welk onderwerp ik dit moet plaatsen)

Ik was 18 ofzo, had zo’n lekker sexy lange pyjamabroek aan van de Primark en een wit t-shirt erop :’) Daar voel ik me prettig in. Ik liet hem slapen en ging mijn eigen ding doen, want hij kan gerust tot het begin van de middag uitslapen. Of ik bleef nog liggen en ging dan lezen. Maar veel plezier samen, wordt vast helemaal leuk! :grinning:

Toen ik de eerste keer bij mijn vriend bleef slapen hadden we voor het eerst seks, haha. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
Als ik bij mijn vriend ben slapen we meestal naakt, of alleen in een onderbroek. Anders vind ik het echt te warm.
Als het de eerste keer is, zou ik wel wachten totdat jullie allebei wakker zijn. Samen wakker worden is heel fijn, dan kun je nog even knuffelen enzo! :slightly_smiling_face:

Wij zijn sinds ons 14e samen en ik denk dat we toen we 15 waren voor het eerst samen sliepen. Behoorlijk jong dus. Ik had gewoon een pyjama aan, niet veel bijzonders haha. Maar ik ben ondertussen 19 en slaap nog in m’n pyjama. :’) Verder ben ik degene die altijd langer slaapt, maar door hem word ik altijd vroeg(er) wakker. Dan blijven we samen nog even liggen en dus gaan we ook tegelijk uit bed.
Veel plezier zaterdag!

Bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face:

Ik was 21 en toen ik voor het eerst bleef slapen, hadden we voor het eerst seks ook. Maar goed, voor mij was alles toen nieuw. Ik had wel een t-shirt aan en mn string gewoon. We werden tegelijk wakker toevallig. Maar later gezien ging ik altijd even op m’n telefoon of nog een beetje dommelen als ik toch eerder wakker was. Andersom, als we bij mij sliepen, ging ik uit bed en maakte als verrassing een ontbijtje.

Ik was net 18, we sliepen meteen vanaf het begin van onze relatie bij elkaar maar we hadden niet meteen seks. De eerste paar keren sliep ik in een shirtje met een onderbroek. Wij wachten nu nog steeds altijd op elkaar met wakker worden, dat is veel fijner, nog even lekker kletsen en knuffelen. Als de één wakker is wordt de ander daarna toch ook vrij snel wakker. Als dat niet het geval is ga ik gewoon wat op m’n mobiel zitten.

Ik was 17, we hadden ervoor als seks gehad dus uiteraard die avond ook haha :slightly_smiling_face: we sliepen dus allebei naakt, en we voelden ons zo comfortabel… het slapen zelf was eigenlijk echt een hel… ik slaap graag bij hem en het is een hemel om naast hem wakker te worden, maar ik moest er zo hard aan wennen dat er nog iemand naast mij lag? gelukkig is het nu al veel beter

niet zo stressen en waarom heeft het nut over wat je toen aanhad??

geniet ervan ipv alles op te zoeken om zo controle te krijgen over de situatie

k stress niet, ik wil gewoon even weten wat beetje normaal is om dan aan te doen enzo

Wij stonden op de camping en hij kwam 2 dagen langs, met zijn eigen tentje. Dat was voor ons de eerste keer samen slapen volgens mij hahaha.

Hij slaapt erg lang uit. Als ik er niet ben kan hij wel tot 3/4 in de middag blijven slapen. Vaak maak ik hem ook rustig wakker rond 10/11 (heeft hij zelf aangegeven hoor). Zelf ben ik rond 9 al wakker, ga ik al even van bed, maar kom later weer naast hem liggen.

wat je normaal gezien altijd aandoet om te gaan slapen?

Mijn vriend en ik worden meestal tegelijk wakker. Anders blijven we beiden wachten op de andere of gaat mn vriend naar de wc waardoor ik sowieso wakker wordt. Ga inderdaad ook wel eens op mn telefoon maar ga meestal hem knuffelen haha.

Slaap meestal met vrij weinig aan omdat ik het snel warm heb. Maar niet iets moois perse. Vaak juist een oude tshirt.

In het begin sliep ik best slecht. Was wel fijn maar wel een stuk minder dan alleen en vaker wakker. Onderhands maakt het weinig verschil of ik samen slaap of alleen.

Ik was 14, nu 20 en nog steeds dezelfde vriend.
Ik bleef de eerste keren altijd liggen tot hij wakker was omdat ik het vreemd vond om er alleen uit te gaan en in zijn huis in de kamer te zitten.
tegenwoordig ga ik er gewoon uit hoor.
Slaap in traningsbroek met oud shirt. als we beiden gaan slapen knuffelen we nog even en zeggen we weltrusten en kussen elkaar, ook bij het wakker worden knuffelen we voordat de een uit bed gaat.

Met mijn aller eerste vriend (nu ex) heb ik maar een keer samen geslapen, doordat zijn ouders niet wisten van mij dmv zijn geloof. Ik was met een vriendin op bezoek, hij en zijn vrienden waren een weekje op vakantie aan de kust. We zouden een dagje langskomen, maar heben er spontaan nog een nachtje aangeplakt. Zijn uitgeweest s’avonds en toen samen in bed beland. Toen ook voor de eerste keer seks gehad, hadden t wel vaker geprobeerd maar toen was het niet gelukt. Ik geloof dat we vlak na de seks in slaap zijn gevallen dus ik had alleen een string weer aangetrokken. Wij werden tegelijk wakker van mijn wekker, moest de volgende dag namelijk werken. Heb toen heerlijk geslapen, ik was 17.

Met mn huidige vriend is alles anders, mijn ouders kennen hem en andersom ook. Ging allemaal vrij snel, zijn net twee maand samen nu maar hebben wel paar keer samen geslapen. Op de een of andere manier moet ik daar geloof ik ook aan wennen. Ik vind het ontzettend fijn als we samen slapen en knuffelen maar wat betreft slapen, slaap ik altijd heel licht en onrustig. Het is ontzettend warm, heb ook niets anders aan dan een string. Wat betreft wakker worden, we zijn beide lange slapers. Een keer via de wekker, dus tegelijk, en de andere keren was het vrijwel gelijk. Ik knuffel hem als ik wakker wordt en andersom ook, dus dan worden we wakker van elkaar. Ik ben nu 19

Ik zou gewoon blijven liggen, is toch fijn :flushed:
Maar als je even naar de wc moet dan kun je dat wel even doen toch?
Ik was 16

Meestal slaap ik in een shirt van de jongen naast wie ik slaap :’)

Van mij was echt drama… Ik was zo zenuwachtig dat we gewoon ruzie kregen en ik mezelf in slaap huilde zonder dat hij het wist. Maar dat heb ik m nooit verteld en hij had t ook niet door omdat ik stilletjes huilde. De keren daarna was het supergezellig. Btw als ik huil ofzo troost ie me wel gwn niet dat ie een monster is haha

Mijn vriend sliep voor het eerst bij me op m’n 16de verjaardag. Ik had toen gewoon zo’n kort broekje en een hemdje aan. Ondertussen zijn we 3 jaar verder en slaap ik gewoon in een oude pyjama naast hem haha ’ & we zijn eigenlijk altijd tegelijk wakker en dan blijven we meestal nog heel lang liggen met de tv aan en een beetje knuffelen enzo

18, halve nacht wakker gelegen (gekletst etc.). :’) Ik denk dat ik weinig aanhad want ik had weinig bij me. Ik wist niet dat ik zou blijven slapen. :sunglasses: En volgens mij zijn we er samen uitgegaan. Nu gaat hij meestal eerder naar zijn werk dan dat ik opsta. Of ik ga eerder naar mijn werk dan hij maar dan gaan we er samen uit. :stuck_out_tongue: