Met mijn aller eerste vriend (nu ex) heb ik maar een keer samen geslapen, doordat zijn ouders niet wisten van mij dmv zijn geloof. Ik was met een vriendin op bezoek, hij en zijn vrienden waren een weekje op vakantie aan de kust. We zouden een dagje langskomen, maar heben er spontaan nog een nachtje aangeplakt. Zijn uitgeweest s’avonds en toen samen in bed beland. Toen ook voor de eerste keer seks gehad, hadden t wel vaker geprobeerd maar toen was het niet gelukt. Ik geloof dat we vlak na de seks in slaap zijn gevallen dus ik had alleen een string weer aangetrokken. Wij werden tegelijk wakker van mijn wekker, moest de volgende dag namelijk werken. Heb toen heerlijk geslapen, ik was 17.
Met mn huidige vriend is alles anders, mijn ouders kennen hem en andersom ook. Ging allemaal vrij snel, zijn net twee maand samen nu maar hebben wel paar keer samen geslapen. Op de een of andere manier moet ik daar geloof ik ook aan wennen. Ik vind het ontzettend fijn als we samen slapen en knuffelen maar wat betreft slapen, slaap ik altijd heel licht en onrustig. Het is ontzettend warm, heb ook niets anders aan dan een string. Wat betreft wakker worden, we zijn beide lange slapers. Een keer via de wekker, dus tegelijk, en de andere keren was het vrijwel gelijk. Ik knuffel hem als ik wakker wordt en andersom ook, dus dan worden we wakker van elkaar. Ik ben nu 19