Eerste keer... pijpen!

het is ranzig.
ik heb het zonder condoom gedaan en toen sperma ingeslikt.
ging echt over me nek.

[i]
Haha ik vind het leuk om te doen :stuck_out_tongue: maar de eerste keer ging het ook goed, hij zei dat ik een natuurtalentje was XD zijn baas heeft gezegd (toen hij een foto liet zien) dat ik een echt pijp-mondje had, wtf…

anyway
a. Je moet in ieder geval niet bijten, en niet te hard zuigen zeg maar, wordt ie overgevoelig ofzo
b. Met je tong over zijn eikel likken, en er zachtjes aan zuigen, er is een plekje bij de eikel aan de kant van zijn buik die heel gevoelig is, moet je daar eens likken (:
c. Met je handen kun je bijv. zijn ballen masseren XD

omg dit klinkt echt dom.[/i]

Geef mij uitleg hoe je zn ballen onder zijn navel kan legge?

hahah ik denk dat ze verschillende manier bedoelde wat je met je handen kan staat niet voor niks een komma tussen

ik heb juist nog geen seks gehad maar wel hem gepijpt, hij kwam de eerste keer vrij snel klaar, maar even bij de vragen,
A. Wat iedereen zegt lippen over je tanden doen maar dat is dus niet nieuw en gewoon een beetje zachtjes heen en weer gaan, werkt vaak wel goed
b, beetje afwisselen met trekken en pijpen, eerst gewoon even trekken en dan weer pijpen vinden ze vaak wel lekker
c, daar kan je vanalles mee doen, :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk er hetzelfde over. Ook omdat je je met pijpen onderdaniger opstelt dan bij gewoon seks.

.

Hahah, hier moest ik best wel even om lachen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ik heb geen ervaring verder, maar het lijkt me best wel eng :stuck_out_tongue:

Probeer een combinatie te maken van trekken en pijpen, let op zijn ademhaling en ga een beetje op je gevoel af.

-

hahahahahha:$

hahaha, made my day!
Die stoflap is trouwens wel gigantisch irritant dat ze al die oude topics ‘uppt’

c: knijp lekker in die billen van m… of masseer zn ballen

Haha, misschien bedoelt ze: onder zijn navel likken? Of inderdaad je hand onder zijn navel leggen.

a. wat iedereen zegt ja, je lippen gebruiken
b. wat afwisseling kan geen kwaad, ik bedoel eerst wat trekken, dan weer pijpen etc.
c. je handen kan je echt heel veel mee doen, je kan ze ook op zijn penis leggen tijdens het pijpen, vinden jongens ook vaak heel fijn.
Wat jongens echt heel leuk en geil vinden is als ze mogen komen in de mond van het meisje. jongens vinde dat supergeil. Ik heb nu al ongeveer 6 jongens gepijpt en iedereen wilde dat ik slikte. het valt echt heel erg mee. het is echt niet vies. als je bang bent/twijfelt; niet geschoten is altijd mis. ik zou het gewoon 1x proberen en daarna kijken wat je zelf wilt. voor jongens is dit heel fijn.

Girlscene update!

Lees hier het antwoord:

Helemaal mee eens. Het voelt intiemer en iets wat je alleen met je vaste partner doet.

Oud topic, slotje