Eerste keer over de kop (Efteling) help!

Ik ga dus binnenkort naar de Efteling met mijn vriendinnen, iedereen is helemaal lijp over de Baron en de Python. Ik heb dus beloofd dat ik ook ga maar ik ben nog nooit over de kop geweest, ik weet dus niet of ik dit wel durf. Iemand tips please?

Ik ben ook nog nooit over de kop gegaan. Ik heb als tip, als je echt niet durft, niet doen. Als ik met andere mensen ga proberen ze me soms ook over te halen, maar ik doe het gewoon niet. Ik vind een handstand tegen de muur al eng, laat staan dat ik in zo’n ding ga waar ik geen kant op kan en ondersteboven geslingerd wordt. :")
De ene vind zo’n adrenaline kick leuker dan de ander. Er is niks mis mee als je er niet in durft.

1 like

Mijn ervaring is dat je het niet echt merkt. Het gaat zo snel. Enorm veel bochten vind ik vervelender, eigenlijk.

Maar: niks mis mee om het gewoon niet te doen.

1 like

Toen ik voor het eerst naar de Efteling ging was ik daar ook bang voor. in de Python moet je als je ondersteboven bent gewoon je ogen dicht doen en gillen dan ben je er zo vanaf en de Baron die is echt super gaaf al lijkt hij eng. ook gewoon je over dicht en je ben t er zo vanaf je kunt het!

Vergeet niet om plezier te maken :))

1 like

Mij helpt het altijd om mijn ogen dicht te doen, en in de hand te knijpen van wie naast je zit. Als je naast een vreemde zit helpt dat natuurlijk niet;) en als je je erna misselijk voelt, moet je rustig aandoen en even ergens gaan zitten. Ik hoop dat ik je hiermee help:))

1 like