Eerste keer naakt

Hallo iedereen, ik ben van plan om voor de eerste keer naakt voor mijn vriend te verschijnen. Maar ik voel me hier wel een beetje onzeker over… Iemand tips om deze onzekerheid de baas te kunnen?

Eerste keer is sowieso eng, maar als je het (nog) niet durft, dan ben je er nog niet klaar voor. Wil je trouwens alleen naakt zijn of hoe bedoel je dat?

Euhm het is niet dat ik er niet klaar voor ben, maar ik ben gewoon wat onzeker. Misschien over mijn lichaam, wat hij van mij zal vinden… En ja, gewoon naakt, mekaars lichaam zien, mekaar verkennen, ik kan het niet zo goed anders uitleggen…

Ik denk niet dat je zoiets goed kunt plannen. Als het gebeurd, gebeurd het. Meestal als je het gaat plannen en voorbereiden word je alleen maar meer zenuwachtig en is er meer gestuntel. Wacht eens af tot het een keer gebeurd, dit komt echt wel een keer als jullie er allebei klaar voor zijn!

Precies wat hierboven wordt gezegd door Mupke, zoiets kan je niet echt plannen. Als jullie eraan toe zijn om elkaar te verkennen gebeurt het vanzelf wel. En als een jongen jou echt leuk vind dan vind hij je toch prachtig met en zonder kleren.

Dankje meiden dit hielp wel een beetje…
Het probleem is… ja, hij is er al een hele tijd klaar voor en dat merk ik wel maar steeds als hij iets probeerde, hield ik hem tegen en zei ik dat ik er nog niet klaar voor was… Dit begreep hij wel hoor. Maar nu zou ik het ook wel zien zitten en de volgende keer toch toegeven, snappen jullie? En daarom eigenlijk mijn vraag…

Het is niet zo dat je ineens naakt voor hem staat dan toch. Je bent met iets intiems bezig en je bent daar zo mee bezig dat hij echt niet elke centimeter nauwkeurig gaat bekijken. Nou eigenlijk wel maar niet op een vleeskeuring manier :wink:

Je hoeft niet onzeker te zijn, als je er aan toe bent, laat het over je heen komen dan komt het vanzelf goed. En vergeet niet te genieten :wink:

Het komt vanzelf wel, hij zal je echt niet helemaal gaan keuren of iets. Hij vindt je inderdaad met en zonder kleren mooi, zo niet, dan is hij een eikel.

Ik snap je onzekerheid ook wel. Probeer het anders eerst eens bij weinig licht of zo, dan sta je gelijk niet zo in de spotlight haha

Bedankt voor de reacties! :slightly_smiling_face: Dit hielp wel een beetje… :slightly_smiling_face:

maak je geen zorgen. als hij jou vriend is neem ik aan dat ie van je houd. En geloof me mannen boeit het echt niet hoe je eruit ziet. Mannen zien die kleine dingen helemaal niet waar jij je druk om maakt.

Ontspan, geniet er van. voor jullie beide is het waarschijnlijk spannend en nieuw.
Spanning zal er blijven, maar geloof me je hebt niks om je voor te schamen!

doe een leuk lingerie setje aan? korset? kousjes? misschien voel je je dan eerst prettiger :wink:

Heeft hij je al uberhaubt in ondergoed gezien?

Bedankt voor jullie reactie!! Vroeger had hij me wel al eens gezien in mn bhtje en mijn jeansbroek, maar verder waren we nooit echt geweest… Ik had hem wel al eens zonder iets gezien maar hij mij nog niet…
Maar ik heb het vorige week gewoon laten gebeuren :slight_smile: Ik had me het bhtje aangedaan waar ik me het beste in voelde (en welke ik natuurlijk ook het meest leuke vond) en met een bloesje op zodat als ik het zou laten gebeuren er niet teveel gepruts zou zijn met al die kleren… En dan gewoon een jeansbroekje. En ja, ik liet het gebeuren. Hij begon me te kussen en ging langzaam met zijn handjes naar mijn knopjes van mijn bloesje, maar voor hij iets deed vroeg hij me of ik het toch goed vond. En ik zei hem dat hij mocht. Hij kuste me en deed langzaam mijn bloesje open. Toen hij mijn bloesje open had gedaan, keek hij naar me en zijn oogjes begonnen te fonkelen… Ik liet hem doen, en weldra hadden we beiden niet veel kleren meer aan… Nu ja, hij nog zijn onderbroekje en ik helemaal niets meer. Maar eigenlijk vond ik dat niet zo erg. Hij stelde me op mijn gemak en liet me merken dat hij me prachtig vond… Hij zei het enkele keren van je bent echt zo mooi!! Maar ik zag het ook wel aan de manier waarop hij naar me keek. Niet met een blik van lust, maar een blik die liet merken dat hij gelukkig was dat ik helemaal alleen van hem ben… Achteraf gezien was die stress echt veel te overbodig… Ik wist wel dat hij zo een lieve jongen was :slight_smile: Hij stelde me echt gerust… Ook wel omdat ik hem al had gesproken over de onzekerheid die ik had om helemaal naakt voor hem te verschijnen… Toen ik dat tegen hem zei begreep hij het en zei me dat ik het maar moest laten gebeuren als ik er klaar voor was, dat hij zou wachten en me niet pushen. En nu wanneer ik er klaar voor was liet ik het gewoon gebeuren :slight_smile: Ik ben er echt blij om! Wat is het toch een schat! :slight_smile:

1 like

Leuk om te horen dat het goed ging :slightly_smiling_face: hij klinkt idd heel lief