Eerste keer manicure.

Hoi meiden!

Ik ga woensdag voor het eerst naar de manicure en ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.
Ik ga ernaar toe omdat ik heel veel last heb van bobbeltjes in mijn nagels, waardoor nagellak er niet mooi uitziet.
Ze heeft gezegt dat ik langs moet komen om het te laten zien. Nou zit ik met de vraag, zal ik met schone nagels komen( dus zonder nagellak enzo) of haalt ze dat daar eraf?
En wat kan ik er nog meer van verwachten?

Ik hoor het graag van jullie!

Kus, Make up geek

Ik weet niet precies wat je kan verwachten, maar ik zou wel zonder nagellak komen, ik denk dat dat beter is voor haar.

schone nagels, want zei haalt het anders eraf.
ik heb een keer een manicure gehad en ik vondt er niet veel aan.
maar ik had ook geen problemen met mijn nagels zoals jij hebt.

Schoon zou ik doen, is wel net zo handig (:

Ok, ik ga er dus met schone nagels naartoe, bedankt voor die info :wink:
Ik ga er niet naartoe voor een leuk kleurtje op mijn nagels, maar gewoon voor de problemen die ik met mijn nagels heb.
Hebben jullie nog meer tips, dingen waar ik op moet letten daar?

Het is wel zo netjes om je nagels schoon te maken ja.

Schoonmaken.

Als je bobbeltjes hebt kan je toch gewoon een 3 of 4-fase-vijl (buffervijl) kopen en daar 1 keer in de maand mee vijlen? Volgens mij is dan je probleem opgelost.

Haha, toen ik naar de manicure ging had ik nog nagellak op en toen moest ik het er zelf afhalen omdat anders háár nagellak eraf zou gaan. ik vond het niet veel aan, de massages zijn wel lekker en de pakkingen ook maar daar houd het bij op.

Ik ga geen buffervijlgeval kopen, dat heb ik een keer gedaan( gelukkig eerst oefenen op een van mijn teennagels) en dat is zo mislukt, ik heb nu nog een vernaggelde nagel daar.
Ik ga er dan sowieso met schone nagels naartoe.
Zijn er nog andere belangrijke dingen waarop ik moet letten bij de manicure?

Ik ga er binnenkort ook naartoe, en ik wil gelnagels.
frensh manicure op mijn tenen, dat ik echt heel mooi en het blijft 8weken zitten voor 23 euro. dus dat is wel mooi te doen.