eerste keer lukt niet

Hey,

Gister bleef mijn vriend bij mij slapen en we besloten om het te doen. We zijn allebei maagd. We hadden lang voorspel. Toen we eenmaal wilde beginnen lukte het niet om zijn penis erin te krijgen. Ik boven/onder het lukte gewoon niet! Ook niet toen ik zijn penis met mijn handen stuurden. We waren echt lang bezig en we zijn maar gaan slapen want ondertussen was ik ook niet meer nat (daarvoor wel) en de sfeer was ook helemaal weg… Zijn penis was btw gewoon hard.

iemand tips voor de volgende keer? Ik vind het erg vervelend dat het niet lukte en ik wil niet nog een keer ‘falen’

kan je niet proberen om zegmaar ervoor wat handwerk te doen bij elkaar???

je hoeft neit perse meteen op penetratie te gaan (erna misschien wel)

Bij mij lukte het de eerste aantal pogingen ook niet. Dat heeft een beetje te maken met zenuwen. Als je gespannen bent, is het erg moeilijk voor de jongen om “erin” te raken. Probeer wat meer te ontspannen. En zie het niet meteen als “falen” als het niet lukt, want dan ga je je teveel focussen en druk maken over het slagen ervan en dan is de kans nog groter dat het helemaal niet lukt. Het is helemaal niet erg om het opnieuw te proberen (:

dat hebben we ook gedaan

voor mijn gevoel was ik trouwens ook helemaal niet gespannen en ik was ook niet zenuwachtig… misschien onbewust ofzo?

nog even iets,

Ik heb ook wat op internet gezocht en veel mensen zeggen: glijmiddel!
Condooms had ik al een tijdje, als grapje van mn vrienden toen ik en mn vriend een jaar hadden dus dat kwam stiekem wel goed uit, maar durf niet naar de winkel te gaan om glijmiddel te kopen. Bij de kruidvat staat het echt bij de kassa en ik durf er echt niet om te vragen. (in mijn dorp kent iedereen ekaar ook). Condooms vind ik al eng maar zou ik eerder durven. Ik zou ook geen andere winkel (in de buurt) weten waar ik het zou kunnen halen zonder dat het bij de kassa staat… iemand tips/ervaringen?

Bij de Etos staat het niet bij de kassa.

Glijmiddel is inderdaad je beste vriend. Zonder dat had het bij mij ook niet gelukt hoor haha.

^ Is het ook niet anoniem te bestellen via Condoom-anoniem.nl of iets dergelijks?

op internet zijn heel veel sites die het anoniem verzenden! En ook nog zonder herkenbare verpakking dus in een witte envelop bijvoorbeeld zonder merk of iets erop. Je kan het ook zelfs bij een winkel laten bezorgen en het daar anoniem ophalen! Condoomanoniem.nl is een goeie bijvoorbeeld

^^

over dat bestellen, moet je daar niet 18 voor zijn? ik ben 15 en mijn vriend 16 btw.
Ik laat normaal alles door mn moeder bestellen en dan betaal ik haar terug

nog even een soort update:
In het weekend hebben we het nog een keertje geprobeerd, hij ging er misschien net 3 cm in. Hij wilt er op de een of andere manier niet in, dan word ik weer droog en doet het alleen maar pijn en is de zin ook weer weg… :confused:

Het komt wel goed, er zit in ieder geval progressie in! Bij mij lukte het de eerste paar pogingen ook niet, dus dat is niet vreemd :slightly_smiling_face: gewoon blijven proberen en op een gegeven moment lukt het gewoon

Nee hoor! Kan op alle leeftijden! Je hebt alleen wel internetbankieren nodig om te betalen volgens mij als je het via ideal doet, dus ik weet niet of jullie dat al hebben? Misschien dat je het kan laten bezorgen bij een winkel en het daar kan pinnen? Dan zul je moeten uitzoeken

Ik bestel altijd glijmiddel op condoom-anoniem.nl Daar kan je idd met ideal betalen, dus dat moet je dan wel hebben. Op het pakketje staat niet waarvan het is :wink:

.

.

bij mij had het ook een paar pogingen nodig, ook al had hij al wel veel ervaring. Gewoon niet te zwaar aan tillen, het is niet ‘falen’, baal er vooral niet van! Ik voelde me de eerste keer dat het niet lukte heel schuldig, maar hij was heel lief voor me en zei dat dat nergens voor nodig was. Een stuk of 4 pogingen en 3 weken later ging het wel goed :slightly_smiling_face: