Eerste keer "film kijken"

Hoi! Nou, ik zit even met een struggle. Binnenkort komt er een klasgenoot van me “film kijken”. Geen idee wat er gaat gebeuren tho, maar ik heb t gevoel dat er meer gaat gebeuren dan zoenen.

Nu zit ik met een aantal dingetjes: Ik ben niet verliefd op m, maar voel me alleen maar aangetrokken tot hem en hij ook tot mij. Ik ben er volgens mij ook wel klaar voor om een stukje verder te gaan dan tongzoenen. Ik denk dat ik m misschien wel wil gaan pijpen.

Als ik dit daadwerkelijk ga doen, is dat niet zonde? Is het niet zonde om de eerste keer weg te geven aan iemand die je gewoon gruwelijk hot vind maar niet meer dan dat? Is het niet zonde om dat niet te bewaren voor mijn toekomstige vaste vriend.

Wat denken jullie?

liefs,

ten eerste: JIJ beslist over wat er zal gaan gebeuren. Wil je jezelf bewaren voor een vaste vriend? doe maar. Wil je het weggeven aan een hottie? doe maar.
Wees gewoon zeker met wat je wil doen. de enige die hierover kan beslissen ben jij.

Krabbel je terug over wat je wilt, dan mag je dat zeker.
Wees gewoon zeker met wat je wil doen en focus er niet op dat het allemaal op die avond moet gebeuren ofz.

ik denk gewoon aan ‘film kijken’ echt aan film kijken, eventueel tegen elkaar aan knuffelen. Vind het sneu dat ze het gebruiken als synoniem voor een eventuele vrijpartij. (zeg gewoon wat je wilt doen ja!) maar dat terzijde.

Probeer misschien die avond niet veel te doen om even aan te voelen of het wel klopt of je iets wil doen of niet. meestal door zenuwen ofz kan je van andere gedachten veranderen.

Mag ik even benadrukken dat hij ook beslist wat er gaat gebeuren? Ze geeft aan dat ze hem misschien wel wil gaan pijpen, maar misschien wil hij dat nog wel helemaal niet en vindt hij het ook allemaal maar eng?

Ik vind het niet zonde, het gaat erom of jij het zonde vind. Niet of dat ik of andere meiden hier dat vinden. Het zijn je eigen principes.

Als jij je aangetrokken voelt tot hem, doe het gewoon!
En je kan nog altijd echt de seks bewaren voor iemand waar je echt wat voor voelt.
Ga anders gewoon echt film kijken, tegen hem aanliggen en kijken of het goed voelt en als het goed voelt kan je toch nog een keer afspreken?

Want als het niet zo super voelt en je dit je eerste date doet zegmaar en het alleen om de lust gaat kan je er misschien ook spijt van krijgen. Als hij bv niks meer van zich laat horen… Je moet er 110% achter staan

Succes, en vooral veel plezier :kissing_heart:

Heb je er aan gedacht dat hij ook kan komen om werkelijk film te kijken?

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Dat kunnen wij niet bepalen voor jou.

Ik zal gewoon een filmpje aanzetten en dan kijken wat er gebeurt. Heb je het idee dat je dan klaar bent voor iets meer en hij ook, dan kan dat. Zo niet dan niet en kan je het ook houden bij wat knuffelen tijdens het kijken van een film.
Of het zonde is? Als je er klaar voor bent en erachter staat vind ik van niet!

Als hij het ook wilt, zou ik het doen! maar… gewoon een film kijken is toch ook leuk? :wink: